Glad fast deppskriver. Medans jag är helt hysteriskt HP överlycklig!


Imorgon gäller det, HARRY POTTER och mitt första biobesök i England i mitt liv. Nu när jag tänker efter så är det första gången utanför Sverige jag går på bio. Wooow; stort! Ska gå med the girl next door Jessie och hennes vän/ väninna. Jag tror inte att någon förstår hur mycket jag sett fram emot denna film!!! Och nu är den här så vi är väldigt glada här.

Men något jag är arg på är Svininfluensan den förstör bara, nej jag är arg på den! :@ (den påverka mina planer med Jenny)

Idag saknade jag Jenny och ville muntras upp, (dumma svininfluensa!) så jag bakade en kladdkaka. :D det hjälpte tills jag smakade på den, deras socker är inte kul alltså. Eller så har jag vuxit så mycket att jag tycker att frukt är godare :S :O NEEEE!

Nu har jag kommit till stadiet då jag känner mig tom och riktigt ensam här och lite instängd i mig själv. Kul när jag promenerar och gör egna koregrafier, men annars not so fun. Kanske vädret eller ensamheten i sig? vi kommer nog aldrig få svaret, men jag ser fram emot att gå på bio och Jessie är trevlig så det blir spännande att se om jag får nåra nya vänner :D

Nu blev jag glad bara sådär, jag hittade ett nytt riktigt bra band och så tog Gail hem en klistermärks samlings bok med tema Harry Potter och halvblods prinsen! så fina bilder :D

So happy happy but empty empty, känns som att jag inte är mig själv här riktigt förutom när jag pratar med Jenny eller The Ahlbas :D

Goodbye from the united kingdom of rain! Ps. Bilden är från biografen jag ska till imorgon (Redditch inte Birmingham med skinnstolarna). Ds.

Kommentarer
Postat av: Mumma & Moffa

Hejsan Helen. Det är så kul att läsa din blogg. Jag och Mumma läser den varje dag. Igår var vi på cirkus, Pia tvingade oss. I kväll har vi varit i Åminne och ätit pizza. Hoppas du får en trevlig bio kväll. Du kanske ska starta upp en mat delevery på Gotland! Hej då och kram från Mumma och Moffa

2009-07-17 @ 20:21:31
Postat av: FULGAN

HELÉN! SKIT I SVININFLUENSAN. JAG SKA KOMMA ÄNDÅ! :D hihi nu kommenterar inte jag det andra. För jag ska till England! :D hihi. MAHHHHHHH Bara Jesper som saknas då. Hahahaha picnick bland koskiten! hahahaha så fint.

2009-07-18 @ 00:55:25
Postat av: Mor&Far

Hej älskling! Lite laddad inför Harry Potter tror vi minsann va roligt om Jenny kommer trots allt vi håller tummarna vi vet ju vad du har sett framemot det. pussar vi hörs på skypen over and out

2009-07-18 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0