Happy Birthday George!


Idag fredag blir denna lilla fella 5 år... thats big.
Detta är även första bilden på George jag lägger upp (enjoy)

Möter icke pojkarna idag då de är hemma hos far sin, så jag har en ledig dag för mig själv, då jag ska; städa mitt rum (wohoo, har aldrig sett fram emot något så mycket "NOT"), färga håret innan det blir försent med det, vandra till Redditch för att hitta så man kan tjäna pengar på att inte ta bussen varje gång :D, sedan vet jag inte riktigt detta tar nog ett tag, då promenaden in till Redditch ska ta typ 40 minuter dit i snabb takt (haha hej jag heter Helén och jag är snabbgående(låter det rätt för er?)

Kommentarer
Postat av: grönfluuugan

Åh, GRATTIS George. Du får säga det till honom från mig. :D

Nu när jag hört honom prata så kan jag ju säga att hans röst inte riktigt passar till bilden. Haha. Han ser så koncentrerad ut. Inget poo där inte. :O



Ojoj, långprommenad. Det kommer ta hela dagen för dig. :D Så se till att städa och färga håret snabbt! ;)



Vi ses i övermogorn, Helén. :D

Jag pratade nyss med din mamma, så jag kommer ta med mig lite saker till dig. Jag måste prata med dig idag eller imorgon ju. Så vi bestämmer allt och så. Var vi möts och sånt. :D Så var inne på skype ikväll eller imorgon! ^^ hihi. SNART SNART SNART!



2009-07-24 @ 16:06:46
Postat av: astrid

Grattiz George!



40 minuter going 3 timmar om jag känner dig rätt Helénu.

2009-07-28 @ 09:45:34
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0