Housewifes night with me and 13 Ghosts


Kommit hem från the girlie night!

It was fun...curry, skräck, skvaller och djur!

När vi kom dit möttes vi av ett vackert får, jessi (Jessica (deras hund)) och den svarta natten boo cat (Boo) deras katt. Jag blev lite smått förälskad i hunden så mysig och vilket himmelrike han levde i.

Okej under allt prat som jag faktiskt forstod denhär gången så insåg jag att dessa tre var vardagens kopior av Desperete Housewives. Värdinnan (Sally) var en mild, blond Bree. Med sitt överdekorerade hem som man inte vågade röra något inuti. Men riktig snyggt var det! Sedan har vi Gail: Susan. Hon är den som vill göra lite roliga saker och är rolig när hon inte vet om det, lite klumsig. Barnen är det viktiga. Men det är inte fel att dricka och skvallra med vänninorna. Clair är mamman Lynette, som helst är hemma med familjen. Men vill ut i världen och resa och arbeta. Den sista Gabrielle var inte där den kvällen soom vanligt hade något viktigare för sig. Men är det något saftigt på G så kommer hon nog att vara närvarande. (låtsas vi, har inte mött henne men fick det intrycket från Gail + att hon ska vara lovely).

Vi såg filmen 13 ghost med Shaggy från Scooby doo! :D Ashley (Sallys 21 åriga son) var den som valde filmen. Det visade sig att han och jag var väldigt lika: när han gick ut(bio med pappsen eller fästman till mamman fattade inte riktigt)för att låta oss ha huset för oss själva så pratade mammorna om att han är den mysiga hemma pojken som inte gillar att dricka och han är inte "a party animal". Vi ska tydligen gå på bio nån dag nu. Gail tjatade hela tiden om att han var handsome och han sa att han inte hade någon flickvän men att alla hans kompisar har det...varför han sa det vet jag ej. Men som jag sa till Gail när hon sa:
-If I were 18 I would do him. haha! (tror inte do him betyder hur det låter) Men jag kommer nog att tröttna på honom efter ett tag för han är lite för lugn för min smak.
-Visst han var inte ful, men inte min typ. Men han var charmig och vi verkade ha lite delade intressen. Så det kan nog bli en cool mate. Lite bitig med tuppkam och rent ansikte, så skulle jag nog beskriva honom. Åhh riktigt brittisk skulle jag nog säga, ni skulle förstå om ni såg honom

Filmen var rätt såbra, rolig handling visst lite skrämmande på ställen men inte läskig.

Haha okej nu skrattar jag...såg nyss Steve Martin såg ut som vanligt sen tittade han ut genom fönstret så att man såg honom i profil, han hade en liten toffs! haha!!


Kommentarer
Postat av: astrolf

Olalala pojkvänsmaterial. Fast du kan ju inte överge tha Rupert Grintan.

En fråga angående desperate housewifes... vem är du?

Kunde inte sova inatt, redigerade därför en JÄTTEfiiiin video till dig eftersom du är borta så länge. Hehe sedan skrattade jag och kunde sova ännu mindre. Hittade ett klipp där du skrattar som en griskulting.

Jag dygnar all by myself här ute i västra harg. Kolla klockslaget, uppe med tuppen. Vi ska åka till skåne idag och jag tänkte att det var lika bra att hålla sig vaken då jag bara skulle blivit tröttare av att sova två timmar.

2009-07-12 @ 07:51:42
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: astrolf

BTW, jag ska fixa med din bloggdesign sen när jag kommer hem från skåne. Har ju skjutit upp det ett tag nu...

Allt kan jag tyvärr inte ordna (har inte ett sådant teckensnitt som du eftersöker osv), men headern och sifferbakgrunden kan jag fixa.



xoxo Assgrassmannen.

2009-07-12 @ 07:53:33
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: Jenny med alla tusentals ögon.

Åhåhå, håller med Astrid. Pojkvänsaterial. Tuppkam och allt. ;P Och föresten.. do him betyder det jag tror att du tror. Hahaha. Gail då. Sicken rackare. xD

Vad fint det lät med tjejkväll. :D Och åwh, desperate housewives. Är de rika och snygga? Haha. :P Hur gammal är Gail egentligen? Den frågan har jag velat ha svar på länge. Det är dags att ta reda på det. :D

Hade hon föresten ett livs levande får hemma? :O Eller var det bara en tavla du fick syn på?

Vi måste skypa snart. Jag behöver veta lite saker, plus att jag kom på igår att jag faktiskt ska flyga själv. :O Och sen såg jag den där uttjatade reklamen för.. bah vad heter det.. det där Brittish airport/tull-grejen. OCh tänkte ojjj, hur ska detta gå? Du behöver helt enkelt tala om för mig att det inte var svårt eller läskigt alls att flyga själv. :P Mahaha.

Är det föresten housewives-gänget som vi ska dansa loss med? ^^ Höhö. Aja, vi får höras snart din gås.

2009-07-14 @ 01:11:27
Postat av: PAdme prins

SOMMARFLÖRT JU! ta honom sen tar du rupert!

2009-07-15 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0