sön's-dag??

Så igår innan sovdags kom pappa fram till micken och sa något väldigt förvirrande:

-Vet inte om du vet detta men imorgon är det inte mors-dag utan.... hmhms-dag.

Jag låg somlös hela natten och funderade om det inte är mors-dag? VEMS dag är det då?

Jag kunde verkligen inte komma på vad han menat? och vad brydde han sig det var ju inte direkt Ronnies dag?

Då slog det mig! klart som en sill kan simma att det inte var mors-dag utan att det var sön's-dag! alltså det är ju Söndag idag!

HAHA okej Så dålig! jag vet att det är ju klart att det är FARSDAG!


Så jag har idag ( inuti mitt huvud ) gjort dig frukost på sängen; rostat bröd med ost och varm o'boy att doppa dem i. på sidan avfatet är det tända värmeljus och ett PAKET!
Inuti paketet har du fått penga-toapapper (IGEN!) men efter en "kunglig" frukost är du värdig ett "kungligt" toabesök HAHA

Jag saknar dig GUBB-JÄVEL! och jag vill bara komma hem och krama dig och känna doften av den mest väldoftande mannen på jorden (mamma u are a very lucky girl!)

Men jag är lite arg på dig pappa! jag gillar inte allt dethär du vet vad jag pratar om.... åker runt i ambulanser och har dig... SLUTA STRESSA och skärp dig! och se till att doktorn verkligen gör sitt jobb imorgon annars kommer jag hem och lär dig en läxa du sent ska glömma! HAHA (okej hotelser är inte min grejj)

jag och Anton pratade om då vi introducerade dig för svampbob filmen och du skulle (på balkongen när vi grillade) återberätta de roliga delarna och ALLT alltså verkligen ALLT, ni tänker men han måste ju sagt någoor rätt? men nej! ALLT han sa var helt fel och det var så roligt! HAHA JAg älskar dig SÅ här mycket : [visar att armarna bryts av då hon försöker mäta upp sin kärlek till fars-gubben]

Så jag avslutar med att säga:
-Svampbob vänta lite... Jag vill ha Chokladsås! HAHA

Kommentarer
Postat av: D14:52

men helén vad fina inlägg du skriver. :) jag har sagt det förr och jag säger det igen: DU KOMMER TILL SVERIGE SNART! :D föresten så vill jag skypa snart. men vet inte riktigt hur det ska gå till när jag är här i norrpan! :) men vi får skypa så fort jag kommer hem. sen när du är i sverige kan vi ju ringa i riktiga telefonen :D ihihi

2009-11-13 @ 00:07:38
Postat av: dreamtohack

ÅHHHHHHHHH! telefon haha saknar att sitta / ligga nånstans typ på min gräsmatta och prata med dig i TELEFON! haha hade glömt bort den uppfinningen ahah

2009-11-13 @ 19:28:22
URL: http://dreamtohack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0