Helén försöker förstå sig på ordet: NOSTALGI

Okej jag läste Astrids blogg ( Obst.blogg.se tror jag? för er som kanske vill veta vad hon har för sig? )
Men iallafall hon hade skrivit en nostalgi-grej, vet inte exakt vad det betyder men jag gissar på typ minnen?

Så jag kände bara att jag också ville göra det, ni kanske inte orkar läsa allt (men det är mest för mig själv ahah som sagt bloggar är väl ego saker?) så därför har jag delat upp det i olika kategorier och då vet ni vilken ni tillhör om ni bara vill läsa om er själva (EGO igen ahha)
men okej det är inte bara saker jag vill göra igen även saker (minnen) jag kom att tänka på medans jag skriver. haha

AHLBAS:

Ha stor Fifa turnering with the men in tha Ahlbas family.

Sitta inslåsta i Lilla huset och se på när mamma spelar "parken" eller "djungelboken".

Sitta på MAX i timmar med Anton; diskutera hans liv och vara den stöttande sytern medans jag får äta 9 nuggets-bitar med Orginal dipp!

Ha söndags film med la familia.
Älskar jämt när familjen är samlad!

Höra mamma sjunga sånger om mitt namn:
Helén, helén! hon är så lén,
för hon har inga bén!

Eller komma in i pappas datarum och vara där och flåsa honom i nacken som en hund som bara vill att han ska ta ut en på promenad...

Pappas doft.

Skriva jul-rim och speciellt läsa upp dem på julafton till de BÄSTA människorna i världen.
Kalle Ankas jul!

Baka och bli jättearg då robin och anton ätit upp allt när jag kommer tillbaka.

Mina och mammas CSI kvällar!

Jackie Chan tiden, då vi hyrde en ny Jackie Chan film varje vecka.

Eller när pappa har varit iväg och hyrt en film och är jättestolt och bara ; denhär har vi verkligen inte sett!
Alla brister ut i skratt och säger; Pappa vi har den tillochmed med fodral och allt!

Se på samma program samtidigt som Alla i familjen men inte med varandra och sen i pausen samlas alla i mamma och pappas säng.

Tillhöra kanske den enda svenska familjer som älskar att se på SEINFELD!

Leta påskägg med Kartor och ledtrådar och bli knuffad in i väggar och andra föremål av Robin som alltid vinner ! (wonder why?)

Pop in visit from Anton or to Antons place.
Diskutera Marvel, tjejer, irritations-objekt och OC med ANTON.

Timmar långa dansbattles med Robin.

När pappa ska vara vig eller stark och fastnar förmodligen med benet på bordet varenda gång.
Eller när han ska bevisa att han är bättre men kommer inte på nått mer så det slutar alltid med hans lilla handramsa på köksbordet. AHAHA

KRAMA ALLA!! haha det saknar jag som in i bomben!!

Sitta i Robins säng medans han spelar Fotball Manager och bara skratta och ha kul... sen kommer Anton in och vi fortsätter... sen kommer pappa in och vi fortsätter lite till. haha

Få syn på mamma på stan och bara inse hur vacker jag tycker hon är!

Prata data och seriöst med far.

Göra zigge förrvirrad med mina lekar i vardagsrummet eller mina sånger i hans fejjs och han bara stirrar och lägger huvudet så vackert på sidan.

Se på Robins fotbolls matcher med La familia.

Komma hem på natten efter att varit på Gotland och dricka varm O'boy och rostat bröd och att Robin alltid får mig att spruta ut O'boy ur antingen näsa eller mun.

Känslan då Kenzo bestämt sig för att utav alla i rummet så vill han sitta i mitt knä! :D

Ha mina tema dagar som mamma bara skrattar åt och säger SLUTA VARA SÅ AMERIKANSK WANNABE.

Fläta mammas hår och sedan säger hon med sömsi-pömsi röst:
ojj blev det fel? gör det igen! hahaha

Reta pappa (på ett bra sätt) och han retar mig (på ett bra sätt) haha
ÄLSKAR DIG pappa = GUBB-JÄVEL!
ÄLSKAR DIG dotter = UNG-JÄVEL!

Dansa för mamma och pappa i köket och inbilla mig att de vill se det och ligger på golvet och skrattar med två hundar slickandes i ansiktet. som att det inte är stressigt redan?

Robin och hans Techno musik som sätts på högsta volym med BAS! då han ska visa en grym låt och "dansar" i köket. Anton gör the chicken dans som ingen får se haha inte ens mamam och pappa (de har försökt muta men funkar ej!)

Komma på ett skämt eller återberätta nått jag sett i en film som ingen förstår och jag får panik-skratt och gråter floder och det enda man kan göra är att stå och titta på, tills jag är klar.

Gå på stan med ANTON och diskutera allt mellan himmel och jord, men målet är att säga om en tröja anton tycker är snygg verkligen är SNYGG?!

Anton säger bara ett namn: DORIS! haha

Spela SSX tricky i Antons rum och tro att vi är coolast i världen!

Leka badhus med barbie dockorna och Ken med Anton i den röda bunken.

Gå ut och äta, på ställen som Oliver Twist.

Diskutera våra matvanor...

Vara den "speciella" familj vi är.

Åka husbil semster.
När vi hade sommar stugan.
eller vart som helst vi varit under mitt liv! Togheter we do greatness!

Känslan alla iindivider i familjen ger mig, alla på deras egna sätt.

JENNY:

Instängd i mitt rum en hel helg och bara Sitta och spela Tv-spel, medans mamma kommer in då och då och göder mig med godsaker.
Eller ännu BÄTTRE! ha jenny på min sida och spela Paper Mario, Sly, Luigis manison eller Mario Party.

Spela WOW och de enda som vill vara min vän där är Jenny och små polska pojkar...
få guldmynt på wow och i brevet står det:
- men slösa inte bort allt på kläder och accesoarer nu Helén för det är inte viktigt!

Prata med Jenny och se hur vartenda samtal alltid slutar med DH och speciellt våra DH-vänner. haha

Ha min och Jennys bestämda SÖNDAG!
Gå ut med hundarna, äta middag ( pappas köttfärssås eller lasagne ( jupp varje söndag )) medans vi ser på One Three Hill och spelar in Merlin. sedan går vi över till Greek elelr Gossip girl och då äter vi ju glass, grädde, bananer, maränger och chokladsås....
Sedan blir vi iväg skickade till mitt rum ( ser det inspelade MERLIN ) och jag älskar hur mamma säger varenda gång vi kommer med en flaska FANTA (exotic) och en stor skål med våran speciella chipsblandning:
- Helén? tänk nu på din mage...
och varje gång svarar jag likadant:
- Ja, men det är ju mest Jenny som äter! hahah och alla vet att jag ljuger, men endå säger jag det.

Mina irriterande, frågor, skämt och komentarer om henne och Jeppe.

Att hon känner att hon kan berätta VAD SOM HELST för mig.

Att hon står ut med mig! ( ett under om hon inte hamnar på psyk hem )HAHAHA

Att hur ofta och mycket vi än pratar så finns det alltif något att säga.

Att vi kan sitta helt tysta och inte göra något med varandra men att det känns bättre då hoon är där.

DH! behöver jag säga mer??
planerandet inför DH!

Våra fina små minnes-komentarer (lunar) från Djäkne tiden.

Ligga uppe hela natten och prata stup i ett.

Hur över-ärliga vi är mit varandra (haha skorna Jenny!)

Äta kladdkaka med grädde och florsocker.

Film maraton, bästa är HP!

Stå på rasten (Djäkne)och krama Jenny hela tiden hahah som sagt BESATT redan då.

Hur glad jag blir när jag får syn på Jenny komma gåendes mot mig... tänker mest på: är det södra promenade du bor? den promenaden när vi förmodligen ska äta på Halvars.

Då jag ville tvinga dig och anton att bli buddies så vi drog till BODABORG! jag var så lycklig den dagen.... säger bara Klaustrofobi! haha

Hahah nu kom jag att tänka på när jag var den konstiga tönten som aldrig hade nån riktig vän på Djäkne och sprang omkring i sina gansta kläder. men tyckte själv att man var så rolig så man var konfrancier på dans-shower. haha sedan hittade jag Jenny!

Våra vackra sms och våra diskutioner om hur stark och bra våran vänskap är!
Hur så fort nått händer mig kan vara nått helt obetydligt så känns det inte officiellt för mig förrens min andra hälft (JENNY) vet det också.

Så ibland får du veta lite äckliga saker som du nog helst hade varit utan, men du gör som en vän ska du låtsas att jag har berättat nått intressant. eller! så säger du att det inte är intressant som en ÄKTA vän ska. ;)

DG - GANG:

Vara kinesiska fruntimmer med Linda, Sofia och Karin.

Ha långa Pokemon, disney eller Sagan om Ringen samtal med Linda!

Se på rå action med Su Kai! och bara äta och skratta och ha MYS.

fnissa och vara obekväm under krokin...

Reta Raparn.

Äta i matsalen... (let the magic begin)

sitta med ryggen emot och vara irriterad på Astrid i smyg när hon ÅTERIGEN lekte med pålen i bilden... haha

Ha en och en sovandes hos mig (aldrig i grupp) och lära känna var och en under en hel natt i min populära säng.

Medans vi sover i grupp hos Linda och läser dagböcker, äter saker, ser på film som mest är det jag och Linda bestämt att vi ska se och de andra bara hänger på och slutar upp sovandes på golvet eller framför en dator eller prasslandes med en tidning.

Ett ord Linda: BROWN! [sa hon i panik]

Eller då vi ska hitta på saker och alla måste vara hemma hos mig en viss tid...då jag inte vet vad som tar tid men jag är aldrig redo..

För att förstå denna så måste man sett Mangoriums wonder imperium. men detta är fint..
saknar hur jag och Astrid kunde hitta alla funktioner med alla skolans gömda träblock som ingen trodde på.

Prata pojkar med Astrid och typ fniss-skrika hela tiden:
- JAG MED!

Ha med Karin hem efter skolan och alltid sluta med; vi ska bara se Criminal minds, sen är klockan 4 och Magnum börjar på TV och tänka det är ju skola imorrn så det är bättre att du sover över. haha (NOT REALLY) men vi gör det!

Ha en fotandes linda med sig jämt som en JÄVLA paparazzi!

Ha Disney premiere kvällar med Karin:
Beställa Neptune pizzor, springa hem spela cool inför Karin i hissen och säga:
- Kolla Karin No HANDS! Haha tänk om jag skulle tappa pizzan nu?
Swoop ! och där ligger den på golvet. HAHAHA
sedan spinga in Karin hämtar mitt täcke och Lejonardo, jag hämtar bestick, glass och FANTA, sedan startar filmen.

Våran kärlek till mammas Thai-kyckling och friterade potatis i alla dess former.

Sitta och överarbeta med läxor ( roliga läxor ) som projektarbeten, redovisningar, etc...
eller study night med vännerna :P ahah tänker då Astrid blev klar med svenska läxan asfort medans jag och karin var på golvet och gjorde det INTE! haha

Spela med mini-kortleken på rasten.

När vi har besatthets perioder... spec jag och Linda haha (skriva alviska lappar eller prata i telefon i evighet samtidigt som vi ser på youtube klipp)

Skol-saker som utflykter eller ha quiz:ar i bussar på väg nånstans och etc...

Linda och jag hittade ingången till kyrko-tornet haah, kommer aldrig glömma den dagen!

Lindas Darin collection HAHA

Alla våra diskutioner om framtiden och pojkar men inget händer :P

kommer ihåg när jag ville bli Lindas vän och tänkte att det skulle vara kul att dra bort stolen då hon skulle sätta sig ( ingen bra idé ) men vad gör jag? jag gör det igen!

Att jag känner mig på samma nivå med var och en av er på olika sätt, det är så fint.

EXTRAS:

Bjuda hem allt möjligt folk, vänner och främlingar på bullkalas hemma hos mig. haha

Tjej-drama; oavsett hur mycket jag inte ville hamna i dem så drogs dem till mig!

Ahhh! bara gå ut på rasten och vara KUNG på kula! eller bästa pokemon-korts samlaren i GA's historia!

De fyra spice girls... haha vi har haft många fina minnen.

Choklad dagen och vasa dagen.

Få en viss A att kissa på sig av mina skämt.

stå ensam i ett hörn på discot varje fredag och önska att bli uppbjuden men aldrig blev det...

Ha vackra middagar med mumma och moffa efter en dag av fönster putsandes.

Vara på FARMORS kända tält-partyn!

Fira de bästa somrarna från barndommen hos moster Pia! syftar spec på dem med Robin, joel och Jenny! Vattensport, stränder, road-trips och grillpartyn.

Leta kor i Garjvide...

Diskutera konst med moffa och farfar.

Sniffa på Joels asgod-doftande tröja då jag var upp över öronen kär i honom! och han lånade ut den då jag frös på en fest.

Göra evil plans med Sofia haha
Se på Mofli och dricka största jordgubbs-milkshaken som blivit sur av att stå i kylskåpet.
Se High School musical.

Gå och se på Brazil Jack circus!!!

Vara i Visby by night! and day.

Göra störda saker på stan.

Prata svenska med folk haha

Besöka släkten!

Mina tio år med Azra...

Vara bästis på dagis med Andreas Dahlin ( haha ja jag kommer ihåg hans efternamn )

Tvinga folk ha maraton med mig med teman!

Fiska under bron med hov i Slite.

Handla godis på Gottoteket!

Komma hem från en vintrig skoldag och äta bullar och dricka varm Oboy med grädde medans jag ser på Anastasia

Känna doften av Mat och Rosor när man blir omfamnad av FARMOR!

Se mumma pigg och kry komma gåendes med sina stavar, eller när hon alltid lyckas få med sången (vild anden) under alla middagar och fester...

Leka på gården på Knäppingsborgsgatan 23

Knäppingsborgsgatan 7A! (mitt hem)

NORRKÖPING I MITT HJÄRTA ! haha låter larvigt men sant

Jag kommer på för mycket och jag märker att detta kan hålla på i all evighet så jag avslutar här med att säga att det är inte vad som görs utan med VEM jag gör sakerna med!
och jag är nog den mest lykligt lottade männinskan i världen som fått vinna det största priset i världen:

Eran bekantskap i alla dess former! (SMÖR)


Kommentarer
Postat av: astrid

Hahaha så fint (läste allt såklart). Känns nästan som jag saknar ditt liv nu, hahaha.

Du har rätt om ordet nostalgi. Det betyder att se tillbaka på det som vara och minnas det med glädje. Typ.

Fint bildval, när vi dansade modern dans och jag hoppade upp i din famn. Hahahahha.

2009-10-18 @ 18:53:44
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: astrid

"saknar hur jag och Astrid kunde hitta alla funktioner med alla skolans gömda träblock som ingen trodde på"

Hjälp, påminn mig D: Jag är trögskallad. Vilka träblock. Sorry, försöker verkligen minnas!

2009-10-18 @ 18:56:26
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: dreamtohack

HAha vad fint saknar mitt liv! hoho jag med haha som man kanske fattade haha did u get the message? HAHA



nej men alltså jag menar inget du vet med träblocken ahahah vi har inga träblock så du har inte glömt något hahah



utan trodde du sett filmen och skulle fatta det gömda budskapet vilket var att vi kunde omvandla allt till nått magiskt och vackert!

typ hitta alla dolda saker i skolan som ingen visste för de kollade inte ordentligt (trodde påt) haha du vet hon ska ju bara tro på träblocket för att det ska visa sig! det e ju så vackert och då bara kände jag att det var så för oss hahah

2009-10-19 @ 01:02:30
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: D14:52

hahaha åhhhh helén! jag gråter och skrattar och fnittrar på en gång. snörvel. det är lyhört här så grannarna lär väl undra vad jag håller på med. hahaha. men oj vad fint. jag saknar alltihop! och åhh du fick mig att minnas djäknetiden. kommer du ihåg våran svett-period? hahaha t-shirts och hålla nere armarna. haha. ojojoj.. eller hakuma? :P kommer du ihåg det? :D och när jag skulle sova hos dig och alltid hade min bik bok- eller ichi-väska med mig. :D:D och hahahaha oj nu kom jag och tänka på tess. hahahaha. eller åhh nej jefery. när du överdrev så jäkla mkt när han hade frågat efter mitt namn du vet. och att jag bara "jeennyy" och massa hjärtan runt och allt vad du nu sa. :P hahaha. eller soffan i biblioteket och hela basketklassen. och åhhh när vi skulle se the grudge och din näsa lät hela tiden och du började apskratta åt han som haklar i blodet. hahaha. eller när vi skulle se the village och alla trodde det skulle va världens skräckfilm hahaha. eller din tjej-kväll som blev aningens speciell och hon azras kompis låtsades att hon inte kunde svenska. och de sa att de inte tyckte om köttfärsen som smakade alldeles utmärkt! hahaha. eller när jag och azra sov över hos dig och jag skulle upp tidigt och ville sova och du hoppade på mig! hahahahahha. ojojojo. eller när vi hyrde film och såg how to win a date with tad hamilton två gånger under samma dygn och grät lika mycket båda gångerna. haha. :D och alla era taco-fredagar! hohoho. och åhhh de där mellis-yougurtarna! och sen blev du allergisk mot laktos (trodde du) och kunde inte äta de mer! :( :P hähähä och åhh tänk första dreamhack när vi hade så sjukt ont i magen båda två! ändå tyckte vi att allt var så kul. fatta liksom hur kul det är då. :D och tim och erik (som kallades ture) och när ni skulle köra band hero och tim aldrig fick börja spela ens för att ni åkte ut. du ska kanske inte satsa på en karriär som trummis. ;) hahahaha och per! haha första intrycket av per. hahaha. "man måste ju hälsa på sina grannar". den enda av våra DH-vänner som hälsat först. :P haha och att jag trodde att han inte ville prata med mig utan bara dig. hahah. ojojoj. och han lille tim som inte sa nånting alls förrän efteråt på sms. haha. och lappen till nico nu senast.. och han svarade genom att skriva sin msn på sin mobil och ge oss hela mobilen. haha. kommer du ihåg det? och åhh christian! hahaha bilden du vet.. i min lilla dh-film. :P hahahaha. när han skrattar så fint i bakgrunden. haha jag skrattar bara av att tänka på det. xD alltså herregud helén jag skulle plugga nu egentligen men jag kan inte sluta. det är så mycket minnen som kommer upp i huvudet. :D

kommer du ihåg när jag visade dig hur gått det är med varm kladdkaka? :D eller när jag talade om att jag gillar äpple i tacos? och åhhhh alla bullar vi ätit som din mamma bakat. ojojoj. och tosca-päron! eller när vi fixade fruktsallad och ni skulle se Die Hard (fyran va?) och din pappa ville ha så himla hög volym! åhh eller när jag fick shrek 2 på dvd av er. :D jag blev så glad. och ÅHH julius! :D när vi tre var hemma hos dig och satt vid köksbordet med anton och du gick på toaletten och sen sa anton till dig efteråt att vi inte hade sagt nånting till varandra. :D hahah och kommer du ihåg när vi gick hem till julius kompis rasmus och han hade en golden. :D hihi. eller när julius sa att jag var manlig och jag inte pratade med honom på länge. haha kommer du ihåg det? oj vad jag vill att du ska komma hit nu så vi kan minnas ihop! eller iaf skypa! :D:D:D:D:D gahhh, men nu slutar jag. annars kommer jag sitta här hela natten.

2009-10-19 @ 17:06:51
Postat av: JÄVLA papparazzi får ja fota rej?

åh så vackert hahaha jag grät och skrattade när jag läste det och sen när jag skulle kommentera dog datorn hahaha vilken chock

2009-10-19 @ 19:07:26
Postat av: dreamtohack

Dear D14:52:

HAHAHAAH JAG MINNS ALLT i detalj haha men för det första kunde jag inte ha med allt + att allt kom inte upp då det flög minnen ur alla håll och kanter om alla haha och hoho och andra haha jag väntade bara på att du skulle nämna pizza fredagarna! haha minns du dem? HAHAAHA du följde alltid med hem efter skolan på fredagarna och vi spelade paper mario och du stannade och åt pizza?? haha

desutom så skulle det se jämt ut med hur mycket det var med alla! haha men ojj vad mycket fint och AHAHA JEFFREY! jag kommer ihåg när jag sa det till alla och de trodde mig ahah (nästan iallafall), eller när jag var drömprinsen som skrev alla hjärtansdags lappar och LANGER blev helt galen och baar vemfan har skrivt dethär till Tessie? hhaha och becka visste ju att det var jag och HAHAHA så hon asgavade och då trodde han att det var hon ahahah

sen sa tessie men det är ju Helén HOHO det var kul!



Oj kom att tänka på massa Djäkne haha men typ Hakkuma var ju inte bara vi två desutom bildade ju du inte den så då räknas det inte hahaha



Jag minns armhåle svetten som vi tyckte var så fint och kanske var det som förde oss samman! hahah och när vi alltid skulel ha dubla T-shirtar för att vi tyckte att det var så coolt med en annan färg under AHAHAH!!!



HAHA jag minns bikbok väskan såväl haha

OCH haha basketlaget jag minns när Clara var kär i Patte och han höll om mig med en tidning så det var som att vi kramades fast vi läste ju bara tidningen tillsammans och skratatde och hon var så jävla arg och DÄR slutade våran vänskap? minns du det? ahah så sjukt fjantigt fast asroligt hahaha



HAHA jag minns the grudge och ni blev sura / glada när jag inte kunde sluta skratta och alla ni kramade ju kuddar då den var SÅ "läskig" och ni kastade dem på mig hhaha



ja jag minns att mamma var arg att jojjo var med då hon förbjudit mig att ta hem henne haha och att jag inet kunde säga nej då hon var eran kompis hahaha



TJEJ-kväll? haha det var ju min födelsedag och JA minns den väl du!

planerat allt minns tillochmed att du skulle göra tomat med kicki och Jennie skulel göra gurka med tamare hahaha!! men ni chatatde med Patte i mitt rum istället och tog gruppfoton och jag och Linda gjorde köttfärsen och the other gang was fashinoble late hahahaha



HAA jag minns tillochmed att du skulle iväg på konfirmations grej det var därför du skulle upp tidigt och runt 4 snåret hoppa jag på dig hahah



JA! jag glömde tad hamilton men jag minns det ! som när Karin var här var den på TV och då tänkte jag på dig ahhaa men jag glömde att vi såg den 2 ggr men nu när jag läste det så minns jag det så väl haha



Ja MELLIS haha jag skulel alltid ha smarties och du kola bollarna med choklad runt ahhaha



hahaha men JA när jag valde bild (från din blogg) så läste jag allt och Åhh komposten var med på fotot men så kom jag på att jag inte skrivit tänkte att efter detta DH få jag FAN göra en minnes grej till det haha fira 4ggr och haha när man minns allt om DH så känns det ju helt sjukt är man räknar fram till bara 3! ggr! ahaha SJUKT!

men ingen magsmärta längre då vi vet boven AHHAA JOLT! BUU!



MEN JENNY! det finaste med Christian var ju känslan då vi skulle skicka lapp till en DH vän för första gången och vi hade hunlapparna och skrattade ihjäl oss då vi tyckte det var så kul med att vi skulel skicka colan med en lapp och en penna på och alltid ja, nej eller kanske rutor hahaha



och vi gjorde det ju till alexander också HAHAHA med min sista melontuggummi och jag ville inte haha för jag ville ha den but some one had to go! haha



Fast när han sett blixten då du fotar Per och han tror att du fotar honom och han ser så lycklig ut alltså den är på top 5 av favoriter hahaha



ÅHHH! grät floder åt Cedric och åt Tosca päron med dig ahaha det minns jag så väl! haha HP for life!



Oj! det glömde jag fats jag vet att vi gav dig DVDn men hade inte kommit på det själv ahahah ÅHH pappsen alltså :D



Ja julius och vi ville alla ha Magnum och så satt vi på Hakkuma lekparken haha



JA juste haha Anton berättade det jag vad fint att du kom på det haahah!!! måste spara min blogg förevigt nu bara för det hahaha som en dagbok jag vill läsa när jag är gammal om vad jag mindes från mit liv som sista året av tonåren hahah!



JA NU JÄVLAR SKYPE!!!! HAHAHAAH



2009-10-19 @ 21:10:12
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: dreamtohack

MEN JA!! ojj haha det enda jag liksom hade värsta glömt det var ! tack vare dig hittade vi varm löaddkaka! hahahah mamam och jag är dig evigt tacksamma! haha

2009-10-19 @ 21:11:53
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: astrid

Hahaha, jahaaa! Jo nu fattar jag, självklart. Det är lite sorgligt här i Nybro, ingen vill vara med och hitta allt hemligt och coolt. Fick tvinga med två kompisar in i skogen idag (hahahaha det lät snuskigt) för de tyckte att den spännande stig jag ville gå på såg konstig och läskig ut.

Har typ hittat en person som vill med på äventyr och hon går design och bor i Kalmar så vi träffas inte så ofta. D:

Saknar att springa runt på Degeer och veta alla dess hemligheter.

2009-10-26 @ 21:47:45
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0