H som i Potter!


HARRY POTTER!!!!

Idag händer det...idag är de på duken (den vita inte lila) jag sitter och stirrar ut genom fönstret antingen efter en blå bil eller en stor bil, blir glad vilkensom... Den blå bilen är Jessie hon jobbar ju hela tiden så det är svårt att få tag på henne, jag ska se harry denhär veckan! Den stora bilen är homedelivery bilen! Idag då jag varit barnvakt då Gail och Peter var på en dejt först med middag och sedan bjöd Peter Gail på Queens musikalen. Skulle jag sköta deliverin helt själv och vilken speed, jag tror att han vill göra bussniess med mig igen ahah! De (pojkarna) var duktiga under kvällen de städade sin stuga för de skulle "tegla" den... men sedan kom sovdags, detta gillade dem inte. De gick upp ur sängen och lekte hela tiden, men efter en timme så somnade dem, antagligen av trötthet. ;)

Idag gick jag en fin promenad som ska ta typ 40 minuter, men då jag glömde bort vägen och trampade i koskit, vilket var okej för då fick jag testa på det plus att det började spöregna och då försvann skiten in i gräset, detta tog mig istället två timmar men det betyder bara extra motion så det var okej. Det coolaste med min promenad idag var att jag hittade min nya morgon/kvälls promenad, de är lite Österrike över det hela; stora kullar så långt ögat kan se, uppe på en stor kulle + en fin trädgång som känns som att den leder till min stora vingård.
Istället ger den mig känslan av de sju små dvärgarnas hus då jag kommer fram till den riktigt snygga kyrkan som ligger där. Som jag ska gå in i när det blir lite bättre väder. Men detta var inte det coolaste med min morgonpromenad utan det var skeletthuvudet jag hittade, funderade på att ta med det hem, men då såg jag att nosen och lite skinn satt kvar och kände inte fört längre. Men det konstiga för mig var att det var en kohage den låg i, äter kor små hundar?! Ville nästan testa att koka det och göra en soppa som psykot i 100 höjdare, men lät det ligga, ska se om jag kan hitta det imorgon och fota det.

Imorgon är min lediga dag och då ska jag möta Sue (potentiella Gabrielle(desperate housewives)), för första gången och jag ska möta henne själv, för hon mina kära vänner, hon är hårfrisörska så hon ska komma hit och ge mig en billig klippning. Endast 5£ (ca 65 svenska kr).

Åhh vad jag vill se Harry Potter har varit så många saker om dem på Tv och tävlingar som jag ska vara med i, måste bara få tag på Jessie först! Men annars ska jag gå själv, men att ta ett tåg själv till birmingham, utan att varit där i stan och sedan hitta biografen och efter det hoppas på att vinna att åka och se hur specialeffekterna blir till och mycket mer. Fortsättning följer... To be continued... Dumdumdumdumdumm!

Kommentarer
Postat av: Rolle

Hej Helén!

Kul att läsa din blogg, du verkar ha lika kul som jag, befinner mig i lobbyn på hotell Marriot i Colorado Springs, USA.



Ha dé



//Rolle (farbror:))

2009-07-16 @ 23:55:11
Postat av: Flugan på J!

Ja, det ÄR kul att läsa din blogg! :D Dessutom måste jag faktiskt ta tillbaka det där om pojkvänsmaterial om Ashley (stavas han så?). Det var lögn och jag är verkligen ledsen. Hahhahaha. :D Harry Potter-filmen var såååååååå bra. :D Snuskigt snygga effekter. Där har de lyckats. :D Du ska se den på lördag. ^^ Ha det så kul! :D Hoppas ni blir bra vänner! :D

2009-07-17 @ 02:48:22
Postat av: harryastrid

Hundhufvud. Fresh. Fota österrike också! Och frisyr, med stor bild tack.

2009-07-18 @ 23:30:03
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0