J2O

Denna smak drack vi idag, blir andra gången jag dricker denna underbara juice! haha, men den gröna är favvoriten den var gudomlig, jag minns det som om det var igår:
Det var en varm dag i maj, solen sken, Pia sken och jag SKEN! vi åt vår första mååltid på hotellet (Kensington) i London. Där kom den på en bricka grön och fin såg ut som en cool öl, men smakade defentift inte som en :D two thumbs up!

Men varför tog jag en sådan idag? Jo, idag firades George med partey på the pub...så Gail, Brendan , George, Jag och Peter åkte och åt. Vi fick en fördrink och ett bord att vänta vid, sedan fick vi ett fint bord med soffor i ett hörn. Jag åt en original combo, som innehöll french fries of course + kyckling och ribbs! deras egna BBQ sauce vilket jag tror var köpt haha men det var riktigt gott! Så det var mysigt och det var en jättesöt pojke som var två år (Charlie) som satt vid bordet intill oss och han och Geroge dansade och det var så roligt. Så han fick en bit tårta haha hans min kunde betala notan om man säger så.

Så imorgon: J to the E to the nny! Ser fram emot mammas medskickade kram som Jenny tar med sig ! (vore inte det riktigt roligt om mamma betalade Jenny för att åka och ge mig en kram ta nästa flyg och åka hem och berätta hur det var?!) hahahaha Det är storstädat i mitt rum och jag har det nya sea butter toalletpappret på toan, har testat det nu och det är grymt, helt klart!

ps. från igår (blev något fel så fixade om) .ds So partey all week, if you can't wait your weak!

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha så fint. Jag måste verkligen smaka den där drickan.

Har kommit in på Kalmar! Tuuttuut.

Fast jag hittar ingenstans att bo, det är ett litet problem. Kanske kan jag smyga in en säng och ett kylskåp i Kalmar slott (ja det finns ett assnyggt slott där!) och bo i smyg. Återkommer om det.

Och Ron är snyggare än snygga snyggelina. Det blir ju bara bättre och bättre.

2009-07-28 @ 09:55:30
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: JENNY

Jag är hemma nu. :O Jag insåg plötsligt att vi inte kommer ses på länge nu. :( Det känns ju bajsigt tråkigt. Usch! Sen kom jag på att det ultimata smeknamnet på dig är ju blåa myggan. BLÅTT! Att jag inte tänkte på det! Vi måste skypa snart tycker jag. :D J2O är våran nya lilla slogan nu. Bara så du vet. :D Med ett osynligt H där mellan bokstäverna också. ^^ Föresten. Jag kom på på planet att jag glömde mina "gröna flugan"-kort. :'( Förvara dem på en säker plats tills nästa gång vi ses? :D

2009-08-02 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0