Ladies night!


Hi all!

Denhär helgen började i tårar...kändes inte så bra. Det hela började med att pojkarna skulle bli hämtade på fredagen klockan 15.30 isch. Gail hade ett möte så jag och Brendan gick för att hämta Gerorge, när vi kommer dit är deras papap (Ben) redan där (vilket han inte får, enligt kontrakt med advokaterna), det jag inte visste var ju då att han inte fick hämta upp dem, dels från skolan eller från mig. Så när han gjorde det och jag kom hem började Gail gråta och hon var riktigt förbannas (inte på mig) jag visste ju inte. Sedan muntrade posten upp henne, hon ska nämligen dekorera sitt rum och hon fick notan och den var tydligen mycket billigare än hon hoppats på. :D Sedan åt vi paj i vardagsrummet och såg på TV åkte till Tesco och köpte en fotfil till mig. Vid nio åkte hon till jobbet och jag satt och åt min Ben & Jerry glass och såg sista avsnittet av Torchwood, de vann! (inga barndrogsberoende aliens) Wohoo!

Idag började jag med en sovmorgon, duschade och andvände då min nya fotfil (ahh). Åt god frukost och väntade på Gail. Sedan åkte vi iväg till nya ställen och kollade på tapeter (hon skulle göra om rummet från lila till mintgrönt) men då hittade hon en tapet hon älskade som var vit och lila, detta innebar att hon sparade in pengar då hon redan har lila detaljer på möbler och sängkläder etc. Vi åkte in till stan och gick runt och hade mysigt, jag köpte en cocnut bodylotion för endast 1£ (13 kr) det var inget skräp utan en fin burk med plenty lotion. Hittade kläder och Pj's och det är inte dyrt!!! En riktigt snygg T-shirt som typ Carlings kvalite kostar 4£ (52kr) helfärgade tjocka tröjor kostar 3£ (39kr) :O haha

Vi gick sedan och plockade lite Pick n Mix till kvällen då vi är hembjudna på Curry, skvaller, film och MER skvaller! Sedan åkte vi hem för Gail ville städa och jag har nu fixat allt med mitt engelska konto. Vi ska iväg om en timme så slappar bara lite nu...äter mackor och lyssnar på dunderpatrullen :D

I say Goodbye sweet crocodile!

Kommentarer
Postat av: astrulf

Oj drama! Men annars låter allt asbra.

2009-07-11 @ 20:45:45
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: FLUGAN MED J

åhhj, det där får du allt förklara mer om nästa gång vi pratar.



Och OOHHJJ vad billigt. :D Jag vill också shoppa där när jag kommer. :D Tjocktröjor. ^^ Maasch!

Jag har inte varit inne här på ett tag, så ska läsa nästa inlägg också nu. :) Kommenterar mer där. :D

2009-07-13 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0