Woot woot the train of friendship stopping at tha Brain a la Helén!


Först av allt så är mina fingrar helt stela, då jag inte spelat på aplänge nu! haha det är sant jag menar allvar, de är helt pajja vilket mina andra leder är på grund av vädret... svullnat upp och smärtar. Haha men jag blev så glad när jag hittade roliga spel till DSet igår :D
Längtar tillbaka till Sly och Merlin tid med Jenny just nu...

Hjälper ju inte alls att Jenny sitter just nu och spelar WOW hah vilket jag har hemma så jag kan inte ens spela det! Och jag har verkligen lust att börja igen... men men

Tänker man på ordet friendship så får man en stor bildslap in tha face av greenfly aka Jenny. Åhh chipsblandning och DH ...paper mario och Sly... så mysigt det lät nu då!

Jag har haft så mycket på G nu så jag har bara tänkt på familjen, alltså Jenny också...men så igår skrev Linda och Astrid inlägg och jag kom att tänka på att jag gillar dem!
Vad jag vill veta är, vad ni ska göra i år? speciellt Linda.. No idea.?

Vad saknar jag med dem?
Astrids utelek vilja? eler Lindas mammaiga sätt att få mig att skratta och le åt allt vi ser? Eller sleepovers med Pokemon övertagande som ingen minns senare? haha!

Så en liten hälsning till er!
Nu tänker ni har hon glömt Karin eller?
och där säger jag bara neej eftersom hon ska bo här i 2 veckor :D haha då blir det USA talk och massa annat fun! Så BFFNKAK tar över England med Athina, Alice och Anna den 8 sept ahaa...

Det största som hänt på min vän front är ju helt klart Wu Siji!!! och Han Zi Dong(韩子栋) känner du igen språket Linda? :D
Okej det hela började med att jag kände för att skaffa brevvänner hhoho!
Så jag blev medlem på en sida dårå haha!

Bara asiatiska pojkar var intresserade av min profil haha... och sedan trodde jag att en tysk var min vän, men visade sig vara en asiat som bor i Tyskland för tillfället haha (humoristiskt)

Men det stora lyckopillret i detta är Wu Siji!!! (tysken) fast han är från Singapore...
Ni vet hur man går och tänker... tänk om det finns en Helén fast motsatt kön? Eller tänk om det finns en Helén fast asiat? Om vi säger såhär jag har hittat min soulmate (not in love) utan den perfekta Helén vännen, en Helén pojke! Det är så underbart hahah och läskigt! han är så jag haah det kan man inte säga om folk! jag vet inte ens vad jag ska säga men vi chattar nätterna långa haha

Nu blev jag trött efter en lång dag så inget mer där inte haaha....

Tills vi möts igen... ure one and only SPIDERMAN!! aha

Kommentarer
Postat av: astrolf

H'hähäh jag tycker att du är rätt så trevlig också.

En asiatHelén! :D Så bra ju! Kan han engelska bra?



Vet du, du var med i min dröm inatt IGEN! Fast i London den här gången. Vi skulle gå till West Wickham som låg precis utanför London. Det visade sig bara vara en megastor sten vid en sjö... Sen kom en tant och frågade om du var gravid (du hade plötsligt fått värsta gravidmagen haha). Du svarade:

"NEj, jag har bara en baby, och det är den här" och så daskade du till din rumpa och gick iväg med värsta bitchstyle. HAhahahahah. Stört.



Vet du vad jag har gjort idag?!?!??! Bytt BAJSblöja på min systerdotter. Höll på att kräkas och fick tusen tårar i ögonen. Men det var bara att hålla andan och hoppas på det bästa.



Tjoho!

2009-08-11 @ 12:06:21
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: Mamma Linda

hihi vad jag ska göra?

jag ska gå i ide som en björn och vakna till våren :P

nEEEEE jag ska söka jobb som kamerasäljare på mediamarkt :)

Nästa vecka ska jag fota ett bröllop, totalt okända personer.

åh vad fint jag fick en tår i ögat saknar dig med :)

saknar vårat synkade skratt och affärsluncherna

2009-08-12 @ 21:17:41
Postat av: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNY

Usch, svullna leder är obehagligt. Hoppas att det kan bli bättra förr eller senare! Åhh, jag längtar också tillbaka till sly/merlin-tider! Det känns som typ oändligt många evigheter sedan. Basch.



Helén jag blir ju helt nostalgisk och på-väg-att-börja-grina av alla minnen du trycker in framför ögonen på mig just nu! OCH jag längtar FÖR mycket till DH. Dreamhack får liksom en ännu mäktigare och stärre längtans-känsla nu när det innebär att jag ska få träffa dig för första gången på sjuuuuukt fööör länge!



Åh, Karin i två veckor. Jag måste medje att två veckor låter bättre än en. :D Och sedan bor ni plötsligt i samma land igen. Coolt! :D



Och vad beträffande den omtalade Wu Siji... Jag vill träffa honom! Haha fatta att umgås med dig och honom. Hohoho. Det skulle vara en väldigt speciell upplevelse. Den idén sparar vi! :D



Helén, OM jag inte skulle skriva något mer till dig imorgon (vilket vi båda vet att jag kommer göra) så skulle detta vara sista gången jag skriver till dig, som norrköpingsbo. Men eftersom jag KOMMER att skriva till dig imorgon så säger vi såhär: Detta är sista gången jag skriver HÄR i bloggen medans jag fortfarande bor i Norpan! Det där kan ha blivit rörigt. Iaf, imorgon packar jag ner datan!



Helén, jag börjar bli nervös. Jag veet att du flyttade till England alldels själv, men Jönköping låter väl också lite läskigt? >.< Meen, jag ser ändå fram emot det. Maha. ^^ Nu ska jag sova. Imorgon ska allt det sista packas. Och jag måste välja vilka kläder jag ska ha med mig. Jag kommer bara att ha en garderob och i den ska både kläder, lakan och handukar få plats. Uhhh... DET kommer bli svårt. You know how it is. BÖöhö. DH-tröjan har redan en självklar plats i min nya garderob! :D



Godnatt BFFNBM

2009-08-15 @ 01:45:41
Postat av: JENNNNYYYY

HELÉN! HEJ! ÄNTLIGEN hinner jag skriva lite här. :D USCH vad det känns obehagligt att inte ha pratat med dig på så extremt länge! Jag looooovar att jag kommer ha mer tid efter insparken. De kör med oss vill jag lova. Upp på morgonen, lekar utomhus, äta, aktiviteter på kvällen och sedan går man till kåren. Sen sover man liksom.

Men här har du inte uppdaterat mycket. Hoppas att du läser i alla fall? ;P Hur har du det med allt? Bahhh vi MÅSTE skypa snarast möjligt. Jag saknar dig ju! Du skulle gilla min overall. :P Den är BLÅ! :D Haha alla studenter har ju på sin overall hela insparken. xD Inte snyggt, men väldigt skönt kan säga. :D Behöver aldrig klä upp sig. Vi är indelade i grupper också och min grupp har temat PUNK. :P Fast det har jag kanske sagt redan? Bääää, jag måste gå nu, men vi hörs så fort det bara går!!!!

HA DET JÄTTEBRA BLÅ FLUGAN! Saknar ju min bästa vän!

2009-08-22 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0