DREAMHACK i mitt hjärta

Jag sitter här och inser att om en vecka (EXAKT) så beger jag mig av på min promenad som tar mig till bussen som tar mig till tåget som tar mig till bussen som tar mig till flyget som tar mig HEM!! WOHOOOO!!! ÄNTLIGEN!

men jag är så DH hög att jag dör! men ingen Jenny att skype:a om det med nej... så vad gör man?
först en lista på allt jag vill prata med Jenny om när det kommer till DH... sen gör man om Lasse Berghagens vackra låt:stockholm i mitt hjärta fast med en bättre DH version:

Dreamhack i mitt hjärta,
låt det betunga dig nu,
åldrad i jönköpings grönska,
platsernas plats det är du!

Av städer jag känner i världen,
är Jönköping den stad som fått allt.
Genom Jenny & Heléns kärlek till DH
en blandning av sött och ALLT!


Kommentarer
Postat av: D14:52

du är hemma nu helén. och du svarar inte i telefon. :P jag vill ju prata med dig, men du ska jag snart åka iväg så då går det ju inte. :O men nu är det verkligen inte långt kvar. om en vecka så är det snart sista DH-kvällen. :O liksom kan du fatta DET? inte jag. :O blä har massa kvar att göra i skolan innan. men imorgon helén. då ska vi jobba på som galningar så att vi är klara med projektet tills du kommer. :D så jag får vara ledig på onsdag. hör du vad vackert? :D hela min lilla grupp jobbar för att du och jag ska få mer tid att umgås. :D ihihihih. men ojoj. om 5 dagar... då har det nyss varit invigning. :D haha ojojojojojojojojo jag blir helt prillig!

2009-11-21 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0