HP CRAZY

Så mycket jobb denna vecka....

Kan ju berätta om att i fredags så jobba jag från 7 på morgonen till 4 på natten.... Jupp, Gail jobbade natt.

Så jag tog hand om Brendan tjut-gris hela dagen och sedan hämtade vi upp George. Tänkte; jahopp hur kommer detta gå med dessa två hela dagen? men när geroge kommer ut och LER! så stort att hans ansikte håller på att spricka då han får syn på mig... smälter nanny-hjärtat lite. bara lite...

Vi gick hem och jag satte igång Star Wars 2 på min dator (nått fel på deras DVS :O) jag började med att laga middag... Det kocken Helén bjöd på denna dag var: Chilli con Carne och bakad potatis. Jag gjorde en egen version på denna maträtt och det resulterade i den godaste chilli con carne jag ätit! den var lite stark för pojkarna men det räddade vi med Felix och mjölk HAHA = godare.

Efetr detta såg vi lite mer film och jag tog plattor och lät dem äta glass i vardagsrummet (schhh! don't tell Gail), efetr glassen så tog vi ett bad (eller jag badade ju inte men jag var nog lika våt som dem så på ett sätt badade jag).

Sedan var det slutet av filmen och sedan säng-dags! det är ju inte direkt det lättaste att få dem att sova... men det gick bra och jag satt och läste HP! i vardagsrummet ifall de vaknade... (vilket chockerande nog, ingen av dem gjorde) men jag satt fast! jag kunde inte gå! HARRY POTTER YEAH! säger jag bara ... jupp mammigt av mig! jag satt och åt choklad-fingrar och läste HP! efter ca 8 kap blev jag hungrig så jag gjorde frukost HAHA och det var gott!. men det blev sedan för mörkt så jag letade runt och jag hittade i mitt rum en JÄTTEVACKER boklampa! OJOJOJ!


vad det kändes Sebastian-aktig (never ending story pojken). Det var så spännande och det blev en sådan effekt med denna lampa! haha


Så nu går man runt och tänker på HP om dagarna och det är GRYMT! snart läst halva boken!! utan att SOMNA!

Och! RON!!! åhhh RON han känns så manlig haha sant!

Kommentarer
Postat av: Lindur

YEY!!

2009-11-08 @ 18:22:24
Postat av: D14:52

nej men mamma helén där! :D vackert. haha. och JA! klart att man fastnar i den boken! vad trodde du? hohohoho

2009-11-13 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0