KUNSKAPEN segra!

JAG HAR LÄST UT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag kan inte fatta att det inte har varit NÅGON[!] som har sagt att den var
SÅ ... JÄVLA ... BRA! jag blev helt fast kändes som att jag inte kunde göra något utan boken och var jag tvungen att dra blicken från den så hade jag med den !

USCH!! (SORG) jag blev så Sebastian arg att jag var elak mot boken, men sen ångrade jag mig och tog tillbaka honom och bad om ursäkt. men likt relationen mellan Voldemort & Harry; de var fiender, de hatade varandra, men de hade ett band... plus att han lämnade ett märke på honom. YES my friends(!) boken fick in sin stöt och lämnade ett ärr....


ps. JENNY! jag vill diskutera nu! SKYYYYYYYYYYYYYPE!!!ds.

Kommentarer
Postat av: Lucy Lu cyber babe

men nu är du elak JAG HAR SAGT HELA TIDEN ATT DU MÅSTE LÄSa för att den är så himla bra

2009-11-10 @ 22:02:15
Postat av: dreamtohack

Ja men inte SÅ BRA!!! ahha ingen har sagt att denvar SÅ JÄVLA bra! hahaha alla sa bara har du inte läst men det måste du göra du kommer bli ledsen AHHAA

2009-11-11 @ 13:35:28
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: D14:52

jag sa att det var den bästa av alla harry potter-böckerna! DET borde fått dig att förstå hur bra den verkligen var. :D hihihi men vi har redan pratat om det här. så istället säger jag att jag längtar som en gris till DH. :D för visst skulle du väl ändå välja DH framför HP? visst skulle du? :O

2009-11-13 @ 00:12:45
Postat av: dreamtohack

Vilken FRÅGA!!! haha jag menar det är ju två helt olika VÄRLDAR (FAN vad vackert att säga världar där), men alltså ja eller nej? haha

menar du att leva på hogwarts?? haha ÅHH tänk dig DH på HOGWARTS!!! fan vad GRYMT! så vill jag ha ! haha Jupp DH på HOGWARTS jag gillar (barbie) HAHA

2009-11-13 @ 19:31:55
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: D14:52

nejnejnej. då menar jag inte. :D haha det går inte att välja mellan de olika världarna. jag menar. om du liksom bara fick välja en av dessa: vara på DH eller läsa harry potter-böckerna. då skulle du väl välja dh? :O (du får ju fortfarande se filmerna). :D och ja, du får fortfarande flörta med pappers-Ron i smyg. ;)

2009-11-21 @ 16:20:01
Postat av: D14:52

nejnejnej. då menar jag inte. :D haha det går inte att välja mellan de olika världarna. jag menar. om du liksom bara fick välja en av dessa: vara på DH eller läsa harry potter-böckerna. då skulle du väl välja dh? :O (du får ju fortfarande se filmerna). :D och ja, du får fortfarande flörta med pappers-Ron i smyg. ;)

2009-11-21 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0