Master Oogway was RIGHT.

Idag var en riktigt HÄRLIG dag, inget deppigt eller annat störande hinder utan bara en skön lördag!

Började med att vakna och gå på den tidigaste bio jag någonsin varit på:
så klockan 10.20 var det UP i stan med the colleys!
Vad den var vacker! jag grät så mycket då den var så himla sorglig!
man trodde inte det men så var det... och den var så rolig och en riktigt måbra film! 5 ballonger up :P

Skulle köpa dessa godingar

men de fanns ingenstans (ingen hade ens hört talas om dem :O så de är VÄLDIGT efter i england!!) går in i fel affär och hittar PERFEKTA presenten till Su-Kai (Karin), hohoho jag är så grym, gud vad hon och JAG vill ha det haha!!! fast hon vet inte om , eller hon tänker nog aldrig på det utom när..... hahaha

Vi ska snart äta pizza också sedan är det MERLIN dags och på kvällen kommer kvinnorna hit som tydligen är besatta av Patrick Suawe (eller hur det stavas)Dirty Dancing mannen som tyvärr dog för en månad sedan... blev inte ett dugg stor grej om man jämför med Michael Jacksson... vi ska se en tjejfilm denhär gången och jag hoppas de kommer ihåg att ta med den jag ville se..... (Y)
det bästa tar vi sist: av en slump hittar jag alla tre förlängda versionerna av LOTR och för 166kr!! vad gör man?? MAN KÖPER DEM SÅ KLART!!! hohoohoh så jag har nu alla AHHHHHHHH kan inte fatta hhoohoho!!!

Har kollat igenom alla och de funkar och är så fina och vackra bilder! vet vad jag kommer ha att göra innan jag ska till Karin en hel vecka!!
Och då ska vi antagligen se 3OH!3 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYY!!!

Juste var på kursen i onsdags och det så skönt då jag stötte på mitt första riktiga problem vilket gjorde att det känns mer verkligt liksom så inte allt bara flyter igenom....man lär av sina misstag!
Nu fick jag även börja måla på datorn från skratch liksom så inga färdiga former som man bygger ihop utan man kan måla dem exakt hur man vill och bygga upp med form och material, etc....
men det kändes roligt och spännnade + att jag fick mina två första läxor!!

Ena var att bygga och gör om i quick render, andra var att göra upp en skiss på mitt slott så det ska jag göra hemma nu denhär veckan!!! :D

Avslutar med mitt nya motto:

Yesterday is history, Tomorrow is a mystery.
but today is a gift... that's why they call it present.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir så lycklig LOTR 4 EVER

2009-10-11 @ 20:47:18
Postat av: D14:52

oj vad vackert det där lilla mottot var. :D men vilken vacker dag det lär som. bio på morgonen! det kanske man skulle testa. haha. och sen antar jag att det var då du-vet-vad inträffade också? eller? :D ännu vackrare!

2009-10-15 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0