14:50 talar ut i dimma!

Har nu kollat om man kom med i tävlingen till DH!!!
Och svaret är ..... nej....
Blev besviken då bidragen inte var speciella men de ville ha nått simpelt som vanligt och när jag gick simpelt så ville de ha simplare!! haha


Så jag kände för att bara prata flytande DH här!!
För att inleda DH-snacket måste jag kopiera mail jag fick idag Jenny!! :D

Hej! Jag ser att ni har lyckats boka. Välkomna till DreamHack!
Med vänlig hälsning / Martin, DreamHack Support

KÄNSLA eller?? ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Jag sitter nu på 14:50 och som Jenny börjat göra så känner jag att det är dags att presentera mig som 14:50! jag är super nöjd... det är MIN plats!

ps. Jenny du har inte sagt om du har fått fakturan och allt?? så jag vet inte om du har det?? om du har, när vill du att mamsen och papsen ska pay:a up? ds.

---------------------------------------------------------------------------------

Jag har tillochmed börjat fundera på packlista :O haha jag vill hem nu! så mycket ser jag fram emot allt!
Funderat på spel jag vill köpa Batman: asylum och assasin och safe-cracker (haha som nog hela världen vet) men jag väntar tills de blir billigare (2 förstnämnda är ju nysläppta , så höga priser!!)

Jag har börjat ha DH-drömmar varje kväll nu! och den jag berättade om Jenny haha jag är fortfarande lite skakis av den! Vill kunna somna om i den igen! kanske inte kind-grejen haha det gjorde ont!
du vet nog vart jag vil vara :P

---------------------------------------------------------------------------------

Så jag tänkte på nästa grej inför Winter, what to bring??
nått lysande?? haha fattar du jenny?? Lysande haha det var ruligt!

nu blev jag dissig i huvudet haha så jag komme inte på det jag skulle skriva!!
men de jag har att säga om DH är väl detta för att citera Barbie:
Jag gillar!

---------------------------------------------------------------------------------

Jag kan nog kopplat allt som finns till Dreamhack nu!

---------------------------------------------------------------------------------

Nörda mera,
spendera mera,
tönta mera.
vadå mera??
Mera Dreamhack!!

ps. snälla komentera ej mitt rim!! ahah ds.


Kommentarer
Postat av: D14:52

åhåhåh det här blogginlägget var garanterat i min smak. :D jag blir så lycklig. mahahaha

så nu tar vi allting i ordning.



åhåhå, vad fint. ja vi har lyckats boka, martin! :D mihihi. så när ska vi aktivera? :P



hohoh ja, D14:52 är jag det. ;D och det var ju så konstigt med den där fakturan för det stog att jag skulle få den via mail direkt från Klarna (företaget) men jag har inte fått någon mail från dem. däremot kunde jag ju också klicka fram fakturan på dreamhacks hemsida under rubriken "faktura i utskriftsformat". Så jag tänkte att jag skulle vänta och se om Klarna skulle skicka mailet senare, men man var tvungen att betala inom två veckor och det har gått två veckor på måndag. Så idag betalade jag den faktura jag hade på hemsidan. Förstår du? haha det blev lite rörigt. men iaf.. det borde ju vara rätt. de kan ju inte ge mig en faktura där och sedan mena en annan. så om allt funkar nu så är det iaf betalt. :D hoppas verkligen att det fungerar annars blir det klagomail till dreamhack IGEN! :P Så din del kostar 835 kronor. :) Spelar ingen direkt roll när dina föräldrar betalar, så säg när det passar för dem liksom.



HAhahaha ja, jag vet vilken del av den drömmen du vill somna om i. :D haha. eller ännu bättre: vakna upp i. :O och så är den sann! :D hahaha ojojoj. men oj packlista. jag har kvar mina gamla packlistor, men denna gång kommer det bli annorlunda ju. och så måste jag ju hem och hämta sovsäck och sånt. :O och så måste jag fixa nån väska som jag kan ha hela datorn i på bussen vet du. :P detta kommer bli nytt. nya platser, nytt sätt att ta oss dit. mahaha. bussen kommer vara full säkert. xD oj, vad detta kommer bli spännande. och jag har tänkt på en annan sak också. det här är faktiskt första gången som vi faktiskt BESTÄMT att träffa dh-kompisar IGEN. asså.. innan har ju vi bara sagt att "åh, vi kommer träffa dem och dem igen nu", men denna gång är det bestämt liksom. :D



haha ja, lysande ja! :D så klurig du är. ;) men jag vet inte. :O vi måste ju fixa nånting väl? det kanske vi kan göra då när du kommer hit innan liksom? :D hiihhi det ska också bli så kul. för du kommer väl? enda tråkiga är att jag kommer ha några föreläsningar då. men inte så mkt ändå. så det är inte jättedåligt. haha.

och jaaa! JAG GILLAR också. :D



hahaha nej, rimmet får gå utan kommentar. det är nog bäst så. :D hahahahahahah

2009-10-02 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0