ありがとう

OKEJ kan ju berätta att helgen icke blev som jag trodde.... no blind-dejts haha båda got cancelled eller igentligen framskjutna hah var ju lite korkat av mig att föreslå tåg på en söndag då det inte går nått. but how should I know??
sjuk är man ju också!!
DH är bajs! dådet inte går at boka och allt i de 4 sektionerna vi vill ha är snart kaputti-lutti!! Hahah no time no see mattanter!
men !!! ojoj MERLIN!!!
jag kan ju inte berätta nått då Jenny inte sert! Mohahah....
men herregud vad smaskigt!! mn det känns inte rätt att inte ha den officiella Merlin chips-blandingen och fanta exotic, och bäst av allt: JENNY!!
Men lycklig är man över det...

och hittat en ny rolig sak att göra...
Shexii-mails!! ni som ej vet vad det är, what a shame! its a blast and its on!

Mor och far är på Gotland just i detta nu!!och aviss är man dels för att de är på Gotland och för att de kan åka och hälsa på och stötta mumma under dessa tider! men jag skickar tankar och vykort! alltid något!

Nu fick jag dåligt samvete, klart DH inteär bajs!! det är bajsnajs!
imorrn blir det nog att DH-wallpejpa!
Längtar !! det är ju inte långt nu, kanselite för mig men endå inte hahah tiden går rätt fort här nu när allt är back to normal...

Såg The Last Samurai och bara kände för att ta med den vackra komentaren.
Katsumoto: So what do u belive then?
" I believe that a man does everything he can, until his destiny reveals!"


Kommentarer
Postat av: astrid

Haha Tom Cruise, blä.

Bli frisk.

Det är möksvårt att rita en ormman. Ahh blir galen.

Nu ska jag storhandla. Hare!

2009-09-20 @ 11:39:46
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: Lindur

måste rita träd!

2009-09-20 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0