Easy week!

Så Brendan fyllde 4 igår!!

Vi hade Tea party!
haha det var en rolig dag!
Vi hade släkten på besök, vilket innebär att jag var ledig och bara kunde leka hela dagen och inte bry mig om nånting...

Alla kom med sina dyra presenter medans jag hade mina två billiga skumpistoler...vilket var populärast tro??
YEPP ni tror rätt, min present var en hit!


Vi hade ett stort krig i typ 2 timmar haaha jag visste att det var en present till mig också!!
Så jag och Brendan var mot George och Nanny Sylvia...
Jag och Brendan hade övertaget, trots avlossande skott från höger och vänster, så hade ju vi de två stora bomb-raketerna...
NOOO! Brendan is shot and they have taking him as a hostage and the rockets..what to do??
Its all or nothing the little man on my shoulder said.
So I jumped in to the gunfire and just attacked!

Its deaf everywhere...but I stand alone in the dust of victory!
One man,
one hero....

Vi åt köttfärssås med massa olika GRYMMA sallader... hade efterätter att välja på:
dinosaurie-tårtan, paj med äpple och björnbär, chocolate truffle with chocolate fudge sause.....
så hur väljer man smart??

Jo man tar pajen, för man vet att den är populär!
ingen tog då chokladen eftersom alla ville ha pajen...detta betyder (sparas för en annan dag) mohahah (RICO), två check....
sista är ju tårtan alla får ju en bit men måst ej ätas...så idag blir det tårta!!
kanske ska få ena handen om jag är snäll YES!!

så gör man kära vänner, krigskoordinatorn Helén May.

Idag är det av till skolan och idag ska jag tamed kameran och jag ska hitta en buss, så det blir äventyr (förhoppningsvis hittar jag en vän) i Bromsgroove!


Så ledig idag, imorgon och på fredag!! och halvt igår!!
EASY WEEK!!


Kommentarer
Postat av: Linda

NEJ NU BLIR JAG ARG! VAD BETYDER RICÒ?!?!?!!?!?!?



och du måste se greys anatomy som jag grät helt galet

2009-09-30 @ 21:20:55
Postat av: Linda

Jag har också skaffat blogg nu om du vill läsa :)

2009-10-01 @ 23:05:23
URL: http://atchoo.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh grattar å hurrar!

2009-10-02 @ 00:43:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: D14:52

ojojojoj smart drag där med efterrätten. :D och grattis till lille brendan. :D när vi pratar om brendan, då känner jag för att komma och hälsap på igen snart. sen börjar man prata om george. och då känns det liksom inte lika lockande. hahahha som du kanske förstår. ;P fatta vad skönt det kommer bli för dig när du kommer hem hit och slipper allt i en vecka. precis allt. :D BARA ha roligt HELA tiden. :D mahahaha

vem är daniel föresten? ^^

2009-10-02 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0