Jared - Face!

Så.... nu har familjen Colley åkt på semester och man har huset för sig själv. Så igår kväll mixade jag ihop denna video om Karins besök i Engeland och måste säga att jag är nöjd med resultatet haha


Lärde ju känna lite mer om Karin, så här får ni veta det braiga sakerna:

Karin är en fin sovare...
... Karin är inte förtjust i engelsk mat...
... Karin gillar att gå promenader och cykla...
... Om Karin skulle lista upp sina fem favorit serier (utan ordning) skulle det bli:
1. SUPERNATURAL (enda bestämda placeringen)
2. Big bang theory
3. Criminal minds
4. Prison break
5. Lost

...Karin favoritaktiga band är 3OH!3 som jag nu blivit besatt av...
...skulle Karin vara tvungen att välja endast 10 kända pojkar som hon skulle bjuda in på sin första speed-dejting, skulle dessa män vara:
1. Shia Lebouf
2. Draco Malfoy ( så inte Tom Felton)
3. Ben Barnes (Prins Caspian, vi gillade Dorian Gray men han var snuskig men VACKER)
4. James Franco ( Spideys bästa vän Harry Osbourne)
5. Jamie Bell ( från jumper)
6. Cappie i serien Greek
7. Martin (sångaren från Boys like girls)
8. Jared Padalecki (supernatural)
9. Jensen Ackles (superntural)
10. John O'Callaghan (sångaren i The Maine)

tack för mig...
... nu ska jag iväg till The Pub!! buts thats a nother story ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahashahh vilken fin film :)

2009-09-14 @ 11:05:33
Postat av: Linda

hahashahh vilken fin film :)

2009-09-14 @ 11:05:50
Postat av: Linda

oj då två gånger

2009-09-14 @ 11:06:25
Postat av: astrid

Kan inte se filmen D:! För dålig flash i denna dator(måste dessutom ha någons lösenord för att kunna uppdatera).

I alla fall, som svar på det du skrev i min blogg:

Det är dessvärre inte utsidan på mitt hus. Sorgligt men sant. Det där är några fina hus som ligger precis vid stationen. Men jag kan fota mitt hus också så får du se hur awesome det är...not.

2009-09-14 @ 14:29:12
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: jared face

heléeenn!! sån vacker film, jag blir lite rörd!



vi hade fina äventyr du och jag, och äventyren har bara fortsatt sörrö du. jag berättar om allt i ett mail. nej gudars alltså. men nu ska jag gå och natta mej för det börjar bli lite sent..



men du får berätta om allt med din nästan pojkvän och om dina nya vänner mm :] du kan ju annars skicka mail till mej och berätta om allt så skriver jag tillbaka sen.



helénis min vän. I MISS YOUUUUU! du får banne mej komma ner hit till london sen när allt har blivit normalt med jobb och allt. just nu strosar vi omkring och har äventyr. roligt det med vill säga..



men nattis nattis!

2009-09-15 @ 03:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback