PLZ forgive me!!! ;)

FÖRLÅT... nu måste jag berätta om mitt misstag och så får ni säga om de var ett misstag....vilket jag är 98% säker på att ni kommer att tycka haha

Så såg Kung_Fu Panda igår!! chocking haha och då märker jag i hans awsomeness dröm så säger ju master monkey:
we should hang out...
jag tog inte med den då de var hans dröm, men igår insåg jag att Jackie Chan säger faktiskt denna mening...så alltså har Jackie Chan 9 egna komentarer i filmen... och då ljög jag även om hans första komentar då det är just denna då:
- We should hang out...

ojoj så jag ber om ursäkt hoppas detta inte förstör för någon hahaa (sarkastiskt).

peace out... ska ducha och leva dan nu! Wohooo...


Kommentarer
Postat av: astrid

Men Hälen, det är ingen lögn om du inte gör det med flit!

Lovar att bara slå dig lite för detta misstag.

2009-09-27 @ 12:59:10
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0