POOR ME

Jag brukar inte bli såhär sjuk.... känns jobbigt!!
Det har liksom kopplat sig till magen...
kan säg att chilli-tonfisk (BLÄÄ) inte hjälper direkt.

Har svartat ner det svarta som jag ångrade att jag gjorde på bilden haha...
MERLIN börja då! nu ska jag fixa med DH-tävlingen, men jag målar alltid sånt JAG gillar så nu måste jag tänka vuxet, enkelt och coolt...
... Lycka till på mig själv.


---------------------------------------------------------------------------------

Här är bilden till dig Linda för att svara på din komentar! haha


Det är the butterfly tree!
Skulle vara kul om du ritade ett fint träd med nått udda på! ;)

Cause what? We LOVE trees!!!

Kommentarer
Postat av: astrid

HAhaha butterfly tree. Träd är bäst!



Usche har du en riktig influensa? Säkert att inte en gris har varit där och smittat dig?

Chilitonfisk... yuum?

Jösses, jag har ritat så mycket idag. Ormmannen som slåss med påsen blev dock inte helt bra. Ska kanske göra om den.

2009-09-19 @ 21:02:51
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad vackert åh jag ska jag ska jag ska! men då blir det facebook :P JAg kan skapa ett teckningsalbum till dig aw vad vackert. :D

2009-09-20 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0