Whats HAPPENING to all my ppl??

Jag ville skriva om min upptäckt under Kung-Fu Panda men vad händer?
JAg inser att alla dumpar mig!

VART är alla??
alltså nej Sverige vart e ni??
jag fattar inte, haha hur kan alla var så borta att de inte ens kan prata lite...
visst micken är pajj men det var kul att lyssna på Jenny som trodde att hon pratade med sig själv, fast hon svarade inte sig själv :O

Nej okej det är för viktigt att hoppa över Jackie Chan komentarerna så de kommer endå!!

Okej jag jorde detta till en riktigt seriös läxa! då jag (Helén (haha dah!)) tog fram en penna och en bit papper...
satte mig redo, inser att Master Monkey inte kommer på ett tag men jag är REDO! första han gör är att låta huaah! räknas??
NEJ!!

Jag har delat upp det i olika delar men insåg nu när jag skriver...vilken DORK jag är ahaha (sa hon gillandes till sig själv).
Men okej det riktiga första meningen Jackie Chan säger (ursäkta om det inte blir exakt ordagrant) är:
- or can't see his toes...

haha roligt!
men när filmen var slut och jag grät och insåg igen vilket jag gör varje gång:
JAG älskar denna film haha den är ju bäst av alla!!! sedan argumenteras detta och jag kommer in i min kategori-uppdelning haha


MEN det viktiga hur många komentarer??
1..2...3...eller kanske 6??
nej!
jaha men kanske 7?? är det så många??
nej! det är FLER! ojoj.. Han sa 8 helt egna komentarer, sedan räknade jag skratt och gruppprat (felr än en) och karate-ljud.... haha som sagt DORK!! men bra att veta...

Favorit mening? alltså det är ju i början när Po drömmer om sin awsomeness och säger detta:
there's no charge for Awsomeness! or attractivness.... hahaha
eller när han tjuren säger...:
It looks like u like to chew...maybe u shoul chew... ON MY FIST!! hahhaha
eller när haha jag insåg nu att det går inte att välja men dessa är lugnt i topp!

Så skulle köpa spelet idag tänkte jag...
men det var för dyrt om man jämför med vad jag hittade!!
Jag kan helt ärligt berätta att jag köpte ett spel som kostade mindre än 2.50 svenska kr!! är detta möjligt?? In England!

Vi avslutar med det...
IN ENGLAND!!


Kommentarer
Postat av: astrid

Wooooooh! Awesomeness.

Minns den fina kvällen när vi satt hopklämda framför din dator och såg Kung Fu Panda.

Jag trodde inte att den skulle vara något speciellt...Har aldrig haft så fel!

Love that movie.

Har redan diskuterat den med flera i klassen, muha.

Du kan vara en dork, det är din grej (på ett bra sätt haha).

2009-09-26 @ 23:37:01
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0