J2O and in the future

Hej och ursäkta den hemska frånvaron! Men det har varit mycket på G.

Så..? Vart ska man börja, jo som jag senast skrev kom ju Greenfly aka Jenny och hälsade på mig i gröna landet.

Vi hade en härligt regnig vecka och fick se nya sidor hos varandra, som stärkte vår vänskap till max.
Jag gjorde en fin liten video till att hedra denna fina vecka, men det gick inte riktigt som jag velat. Enligt youtube får man inte ha andras låtar i videorna...men då undrar jag hur kommer de sig att det bara är sånna videor överallt? Kände att jag inte orkade kolla upp detta, så ni få här ha videon utan musik. Fast musiken gjorde det så fint.


Sedan var all by my self!

Vardagen kom tillbaka och jag ville åka hem...
Jag tror att jag slutat nämna vad jag gör med pojkarna, kändes som att det inte var intressant men de är ju faktiskt det jag gör här, är med pojkarna haha

Så vad har vi gjort de senaste dagarna?

Vi har målat, pysslat, lekt med LEGO haha. Vi har gjort Ben 10 klockor av papper och gått till parken och slåtts mot aliens.. roligaste dan tyckte jag haha
Vi åt Chocolate Ghettos på the Pub med Granddad Beard hahaha.
Vi hade även en lång cykeltur i skogen...


hittade små fina broar och kastade sten...


vi samlade ihop pinnar och gick hem och byggde: pil och båge, like Robin Hood!


Förutom "jobb" haaha så har jag gjort saker med mina nya vänner;
I torsdags var jag den lykligaste människan på jorden under de två timmarna ahaha Det började med att jag berättade for the guys att jag måste se TRANSFORMERS jag orkar inte vänta aha. Så jag skulle gå själv under helgen.
Men snälla som de är, så sa de att trots de redan sett den och inte var världens fans, så kunde de gå med mig haahha

Så de hämtade upp mig och så åkte vi till ett ställe kallad empire cinema hoho... supermäktigt namn!
Köpte biljetter gick till the arcade och spelade spel hahah, detta var det enda spel jag spelade för första gången i mitt liv hahaha
Och ni vet ju hur USA wannabe jag är, så har ju alltid velat prova...


hahhaha det var en sådan upplevelse ahha det var stressigt och spännande och förrvirrande på samma gång.

Men sedan gick för att se på filmen, vi hade salen helt för oss själva och så hade the guys köpt en flaska vatten åt mig. För de tänkte att jag inte kunde fixa nått till filmen då jag jobbade och att jag kanske skulle bli törsig... (sign: Åhhhh!)
Filmen började jag fick fjärilar, maskar, drakar och vampyrer i magen! ojojoj vad jag älskade varenda sekund av filmen och jag grät, skrek, skrattade och GRÄT, grät, grät!

Herregud vad Brilliant! den var så snyggt gjord (specialeffekterna, historien, Sam, Optimus Prime och ALLT!)
Första gången jag grät var när (ni vet ju att Bumblebee inte kan prata efter första filmen, så han komuncerar med hjälp av sin bilradio) Sam kom in och sa jag vet att du ser fram emot Collage (musik: I'm so exited, and I just cant hide it) hahahahaahhahahahhah, sen säger Sam att han inte får följa med o jag blev så ledsen och han....

Nej jag vill bara se den hela tiden och jag tänker på den konstant, och kan sluta mitt i en konversation då jag kommer på nått från filmen hahhahaa

-----------------------------------------------------------------------------------

Igår (lördag) så var det dags att ta på sig Bowlingskorna hoho

Så jag, Jess, Karrie (som ser ut som karin med ögonen och näsan haha), John, Alex och Roger drog till var maskinen var hahah...bowlinghallen avr i samm hus...

Vi spelade och åt jag åt cheeseburgare med pomme (Mmmmm)
Jag måste säga att jag vann! inte enligt poängen... men det var för att de andvände bumpers på sidorna av banan och det gjorde inte jag :D (stolt)
Jag klådde killarna haha YESS!!

De har massa godis maskiner inne på arcaden och jag ville ha en klubba, men jag hade inte rätt mynt.... Så jag letade upp en maskin som jag antog var en mynt växlare stoppar i mynt... sedanbörjar musik och allt lyser haha jag har fått ett pris... En uppblåsbar ROSA delfin ahaahah
Så ingen klubba för mig inte.


Tog detta foto och när jag senare skulle ta ett foto på helagänget haha vad händer? pip pip ladda batteri... så var det med det. Men utanför när de som röker rökte usch var tvungen att gömma mig hahaa all rök så snuskigt haha men kameran kom igång för ett kort och detta e resultatet:


Sedan åkte vi till the Pub haha inte detlgaset jag gjort men e var nog den vackraste pub jag sett i hela mitt liv haaha


Så det var allt jag orkade skriva om hahaah...

Yippie kay yeey ............

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiiinda

är sam med i transformers? :P

2009-08-10 @ 00:27:10
Postat av: astmök

Så Jenny fick inte svininfluensan? :D yaaaay!



Allt låter asnajs i alla fall.

Så jäkla lyckat att du fick en uppblåsbar delfin. Haha jag fick tårar i ögonen för det var så fint.



Förresten, du har varit med i mina drömmar (haha) i snart två veckor nu. Varannan natt så är du där.



Första drömmen jag minns så hade du kommit hem till Sverige för att hälsa på. Du hade den klädstil som du hade i ettan (massa svart smink och röda kläder osv) och var superskinny. Du var lika liten i kroppen som en tolvåring och såg nedstämd ut. Så kom Linda inskuttande och sa: "Hoho, Helén har fått anorexia. Tjihooo!".

Jag blev ledsen och försökte trycka i dig en munk men du vägrade och Linda tyckte det var jättekul att du var sjuk... Ehh.



Andra drömmen så var du i england och ringde mig.

Du (lät jätteledsen): Hej

Jag: Nejmen HEJ! Vad kul att du ringer från England. Är inte det svindyrt?

Du: Jo....

Jag: Jahap hur har du det då?

Du:......

Jag: Hallå?

Du....snyft...



Och så hade det hänt något jättehemskt förstod jag genom din tystnad (hähä).



Tredje drömmen:

Du var hemma helt och berättade om en kille du träffat i England. Han såg ut som Ron fast tjock och var jättesnäll. Den här gången var du asglad.

Men det du inte visste var att Ron blivit ihop med en tjock Hermione (konstigt nog visste jag detta)...



Hmmmja. Jag vet inte varför jag drömmer miserabla drömmar om dig och varför jag bara gjort det de senaste två veckorna (varför inte innan).



Iof drömde jag att Linda satt i mitt rum och grät i natt.

Det kanske har att göra med den kommande skolstarten och att vi inte ska gå tillsammans mer. Bajbaj trygghet eller något.

Aja hoppas du har det skoj i alla fall. Och våga inte komma hem med anorexi och en otrogen Ron-pojkvän.

2009-08-10 @ 11:09:47
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: Grön fluga

Jag har redan kommenterat det här på msn ju. :D MEN, en sak är säker, nej två saker! Det är alldeles, alldeles underbart att du börjar hitta folk att umgås med. :D Inget jobb på din lediga tid! Okej? ;) Och sedan nummer två: Det var alldeles för länge sen vi skypade! :O Jisses amalia det var innan jag var och hälsade på va? Usch! Nästa skypning kommer bli mellan England och Jönköping! :D

2009-08-15 @ 01:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0