Lemontree and Horsiepants!

Jahopp... skrev ett långt fint inlägg men när jag la upp det så försvann allt.

Men jag har jobbat hela tiden och bara umgåtts med pojkarna...
Först tänkte jag bara på allt roligt vi har gjort men i torsdags så kom dagen... Mardrömsdagen!!! Jag hade torsdagen, ville åka hem, fattade inte vad jag gjorde här. Jag var helt enkelt så förbannad (på Geroge).
Nu vill ju alla veta vad som hände men det är för svårt att förklara skriftligt, men det känns helt ärligt som att han har nått fel. Inget allvarligt men endå.

Men vad gjordevi då?
kommer inte ihåg så mycket längre men vi lekte mycket och den nya favvo leken denhär veckan var när vi lekte SPIDERMAN:


haha!
Jag var då sandman!
Men jag minns att vi gjorde om skokartonger till fantasiplatser; George (horsiepants) gjorde ett slott och Brendan (lemontree) gjorde ett hav med hängande fiskar.

Imorgon kommer denna: Wohoo!!

Jenny och Anton har börjat skolan nu! så man har inte hört så mycket från jenny haha Jag såg MERLIN idag :D Jag blev så glad men jag kunde ju inte berätta det för Jenny för hon e inte kontaktbar bara går omkring i in blåa dräkt och kramar främmande män på stan.

Run run as fast as you can,
you can't catch me I'm the gingerbread man!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gjorde ni om kartongerna till byggnader som i toy story? :D

2009-08-23 @ 13:38:09
Postat av: greenfly

Oj! Förbannad på George!? :O VARFÖR kände jag bara "det var på tiden"? :O Är jag elak då? Men du hade ont i ryggen också? varför då? USCH jag vi är efter på skvallret. SKYPE DÅ! Men åhhhh.. Karin är hos dig nu va? :D Jag är avis. hihi ^^ Helén jag kommer vara fullt kontaktbar igen i nästa vecka. :D Men då har väl du och Karin fullt upp gissar jag? :D Vi hade allsång idag. :D Det var roligt. :P Alla fick ett sånghäfte och allt. xD Precis som på TV. De byggde upp en scen och hade live-band. höhö. Du skulle vara här. Det händer så mycket. :D

FÖresten! Har du sett att de ska ha scenen på "fel" sida i år på DH!? :O Hur sjukt är inte det!? Så vi borde väl också byta sida då? xD hihihi. kan ju inte sitta längst bort. det funkar inte!

Det är så mycket jag vill skriva att jag inte ens vet vad jag ska göra. Om vi inte skypar snart kommer jag explodera av saker jag vill säga och fråga. och DET vill jag inte! :D

2009-08-25 @ 01:25:03
Postat av: dreamto hack

sön: enter england, PPP, sallad och ägg

mon: lay in... Scoob+Hannah isch Tonfisk

tis: Redditch G.I JOE!!!! fish and chips...skolan

ons: Harry Pottah!!! TACOSSSS, wolvan

tors: Lay in,I Love u man, boy girl thing, step up +2, Pizza+ garlic bread ahaha (legolåda)

fred: BIRMINGHAM! sushi + nada+ horton, kung fu Panda

lörd: KICKEN Indiana marathon

sönd: Kicken Die hard 4.0 (MATTTTTT!) bortspolad hahaha städa, McCOY!!!

månd: bolognaise, de kom hem .... promenad...arrow valley + tivoli+ hinderbana challenge, promenix, morrisons = close, Lilla kycklingen...

2009-09-01 @ 00:53:14
Postat av: dreamtohack

tisd: sov en timme, första arbetsdan efter...trött! (nähe) chill in the casa! Dum och ännu dummare...

onsd: B nursery, G och ja alone, städa, nice day, karin vakna. Flat Fat.....

torsd: back to normal G in school. cycklade hela dagen till Tesco!! åt grekisk mat gick på promenad till morrisons..

2009-09-04 @ 01:21:34
Postat av: Anonym

fre: gail sjuk jobba extra lagade mat.... in bruges!

lör: sovmorgon, redditch hela dan, fixa kookies tåg and such!

sön: visa beoley, church hill. narnia 1 + 2 mumms!!!

mån: simning, redditch, boka bio!!! Fantastic four

tid: TRANSFORMERS!! LOVE sam + optimus!

ons: redditch, redditch, snusk mat (engelsk), Dorian grey... last day with su kai

torsda: lämnade av jared-face at the tåg!!!

2009-09-11 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0