71 Maisemore close Church hill north


Här bor jag, och nu i helgen så bodde Jag verkligen här...jag bodde själv. Familjen colley åkte iväg och kampade och jag fick huset för mg själv. I detta mugglar hus hände det inte mycket i helgen. Jag var så trött i kroppen och sinnet att på fredagen åt jag en god bit pizza som luktade mycket godare än den smakade, tyc inte synd om mig för jag gillade den endå. Till den såg vi Pirates of the Carribean. Hade tänkt se alla tre ta en natt promenad och äta godis. Det blev inte riktigt så istället såg jag bara första filmen, blev as trött och sov. Jag hade ju faktiskt jobbat under dagen och idag bakade jag och Brendan en klassisk sockerkaka, men med engelskt socker är detta inget att hänga i granen.

Familjen colley åkte iväg och kampade och jag fick huset för mg själv.


När jag skulle få vara själv fick jag en godispåse av Gail (naaah) en haribo facktiskt fick mig att känna mig lite Sverige.

Detta godis åt jag på lördagen då jag först sov ut ordentligt och sen efter frukost ute såg på Pirates of the Carribean 2 & 3, SÅ BRA!!

Är så avundsjuk på Wendys vän (blabla) hon vann i engelsk radio att få åka till London och möta Johnny Depp :O:O:O vem vinner sånt liksom...vi diskuterade att alla vi ville följa med henen ahha. får ej!

När kvällen kom gjorde jag spaghetti och köttfärssås (värmde i micron) och bestämde för att ha mysstämning (som jag haft hela dagen) men lite romantik, så jag såg på dirty dancing 1 och 2 :D Åt jordgubbar med nutella choklad och sedan såg jag på Happy feet. Var ute och såg på månen för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Mina sockerkakor är bättre än alla engelska sockerkakor haha :D



Fint hus förövrigt och skönt att vara ledig ibland ;)

2009-07-06 @ 01:33:28
Postat av: VÄNTA SNART ÄR DET JENNY SOM ÄR KUNG!

MAhhh.. så vackert. Jag snyftade nästan till där. :D I can't WAIT! Och du vet till vad.... ^^ men kändes det inte skumt att vara ensam i ett egentligen ganska främmande hus hela helgen? :O Fast du kanske känner dig som hemma. Har du börjat drömma på engelska än? ;P haha :D

2009-07-06 @ 03:24:05
Postat av: plastrid

Nämen, där är ju huset! Åhåhåhåhå-e.



Du borde dricka en Yzma-dryck och förvandlas till skalbagge så att du kan krypa ner i Wendys väska och följa med till London. Sedan kan du krypa innanför Johnny Depps skjorta och...

Hähä.



p.s. Dina små bilder vägrar bli stora när man klickar på dem D: d.s.



p.s.2. Det kanske bara är min segdator som reagerar så... d.s.2.

2009-07-09 @ 15:33:00
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0