Bara helt hysteriskt HP överlycklig (Weasley's made my day)


BRILLIANT!

Idag kom Jess och Carrie och hämtade mig vid tolv, vi tog den lilla blå bilen och åkte in till Redditch shoppingcentre! Vi lärde känna varandra och hade riktigt kul...men det skulle bli bättre än så för vi tog och köpte muggar med pick'n'mix köpte HARRY POTTER biljetter (som är billigare här typ 60kr :O)inuti den vackra biografen apollo som har blått tema och glitter golv :D

Personalen hade målat sig som harry hoho...vi gick vidare på stan och åt McDonalds (de har inte cheddar dipp här :O)

Bara när vi stod i kön och halvskrek såg jag den stora pappfiguren på RON! jag fick en fin tjock tår som rann ner på kinden. Och det dröjde inte länge tills jag blev ännu mer lycklig... jag kände mig som en kändis, det var så roligt, när man kommer in står man i led och så kommer en man och tar ens biljetter och leder en till sin plats, det enda som fattades var att han skulle säga:
-Åhh, miss Helén your seat is ready, come with me please. Enjoy the movie. (Det sist nämda sa han faktiskt)


Filmen började och jag fnissade och dreglade och grät i typ 2 timmar och 45 minuter. Jag behövde inte vänta länge tills Ron kom på skärmen och han var mycket i centrum första halvan (hjärteskutt). Han var så vacker, så lyssna inte på vad Jenny säger. Filmen var så sorglig, jag tyckte så synd om Hermione,det var så vackert allt. Och Dumbeldore OMG! jag blev så ledsen jag lät det rinna utanför bion också, så jobbigt men så himla underbart FANTASTISK film! Woho! och Jenny han slickade inte riktigt blod haha! Jag ville inte att den skule ta slut, den var för kort jag kunde andas igen ocg det var inte rätt jag behönde mer!

Så jag and the guys ska träffas mer så nu har jag två vänner i England! Vi ska åka ett stort gäng som jag inte mött till en Themepark och sedan åka skridskor nån dag när rinken är fixad, det lät så fint. Jag kände mig varken ensam eller deppig, kändes bara bra, dt var en bra dag idag.

OCH viktigast nu när jag sett HARRY POTTER! på söndag (26 juli) kommer vem?! JENNY!!! Ja hon kommer till svinen endå :D jag är så lyckligt lottad, vi ska ha så roligt!

Herregud vad Wizard Wheezes var vackert! (till er som ej vet, Weasley tvillingarnas skämtbutik) Speciellt gubben som är uppdelad i två våningar som byter färg som en vacker, ståtlig isskulptur!


Apropå Weasley's, gjorde en quiz igår som sa att om jag gått på Hogwarts så hade jag blivit tillsammans med Gerorge Weasley (och inte blev jag ledsen för det) :D

Even if I´m wearing blue,
I can still jump like a kangaroo!
"Jag börjar bli bra på engelska rim" :P

Kommentarer
Postat av: Mor&Far

Kul gumman att du har fått din Harry Potter dos, den verkade nödvändig. Något som var ännu roligare var ju att Jenny kommer och att du har fått nya kompisar. Skidor!! det var inte skridsko du menade jag hoppas på det sist nämnda med tanke på vad som hände när du var med skolan och åkte. Älskar dig

2009-07-19 @ 00:45:19
Postat av: Mumma & Moffa

Jag förstår ingenting men det verkar som du har riktigt roligt och

det är ju huvudsaken.

2009-07-19 @ 16:36:23
Postat av: Assgrassmannen yours truly

ÅAAAAAAIIIHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄ! Såg den också idag! Fast i fisiga Mjölby med gula blommor på biografens väggar.

Ron var så vacker och jag fällde en tår när DUmbledore dog! EN TÅR! Det är stort (även om andra kan böla hjärnan ur sig...:p).

Fast Aragogs läskiga kropp kommer hemsöka mina drömmar.

Och nya kompisar. Asbra ju! Så mycket utropstecken! Jag blir alldeles andfådd.

Vem bryr sig om grisflunsan? Bra att Jenny kommer ändå.



Hare!

2009-07-19 @ 22:25:58
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: HJENNY!

Åhåhåhåhå, jag vill se den igen. NU! Du måste läsa sjuans bok! Eller lyssna. Det är så mkt som kommer klarna då. :D Hohoho.. den är den bästa av de alla. Filmerna kommer vara så skrämmande underbara att man inte vet vad man ska ta sig till.

Åhhh, vad härligt att du hittat några kompisar. :D Slipper du ju känns dig ensam! Hoppas att jag får träffa iaf någon av dem när jag kommer. :D För på SÖNDAG. På söndag Helén! Det är inte ens en vecka kvar. Förstår du det? Ska bli så äckligt roligt. :D Och med tanke på att pojkarna verkar tycka att det räcker med att jag bara skrattar lite då och då, så ska det nog gå bra. xD hahah jag såg på bakom kulisserna av harry potter-filmen för några dagar sen och allt i Wizard Wheezes är uppbuggt på riktigt. de rabblade hur mkt material det hade gått åt till allt låtsasgodis och sånt, jag kommer inte ihår siffrorna, men det var mycket! :D nu kom du in på skype. mohahaha

2009-07-21 @ 21:15:04
Postat av: Lindur

jagvillsejagvillsejagvillse JU!

2009-07-23 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0