Grattis Harry Potter! (till Anton: ahh, mitt ärr. Det svider.)


20 år!
idag fyller den 11 åriga pojken från de vises sten 20 år! tiden går väl bra fort...kändes som det var förra året jag startade besattheten om den magiska lilla pojken. 9 år senare ser man endast den 6 filmen. Jag är så glad för nu har jag fått in pojkarna i filmerna så just idag såg vi den tredje "fången från azkaban". Nästa dag det regnar blir det den fjärde :D (favvisen (JFN))

Idag handlade jag min största omgång sen jag kom hit:
transformers leksak (Optimus Prime (who else)), 2 st tandkrämer, frisörs schampoo och balsam för skadat och torkat hår (fingers crossed), my coco Island body scrub (gudomligt väldoftande för en dusch). Så Jenny; jag är förberedd på att du kommer nu.

Det var ett tag sen jag skrev nu inser jag... men söndagen var en riktigt rolig dag jag döpte den till söndag: en KOol promenad. Då som namnet jag omringades av kor, och ja, jag var rädd när kon började jaga mig upp för the hill och jag trampade i kobajs (igen) jag ska berätta mer om detta en annan dag, detta är för stort, intressant, spännande, skrämmande, humoristiskt och patetiskt för att inte få förklarat i detalj + för er trogna och glada läsare som uppskattar när jag har dessa händelser på bild! (jubel i publiken).

Brendan har varit sjuk ett tag nu, Gail var orolig att det var svininfluensan då den går på dagiset, nu är det räknat att tre barn på nurseryt har fått svininfluensa och 7 är sjuka och potentiella bärare. Så ifår åktes det till doktorn, de kollade ordentligt efter svinspår...inte ett enda han har bara en dålig hosta och alla i hemmet mår bra så JA, Jenny kan och ska komma!

Jag och Gail åkte och storhandlade på Tesco (where else), jag bara älskar att vara där, ingen lär förstå mig elelr känna lika dant, men det är något visst Helénigt med det!
Sedan åt vi en pizza iallafall och såg thrillern Skeleton Key ooOOooohh Vodoo scary, hahha jag kanske tyckte nånstans att den var lite obehaglig, var som ett bra CSI avsnitt eller nej Criminal minds..lite mer hjärna bakom det hela.
Jag var mer irriterad över slutet (BUUUU!).

Mumma opereras på måndag...känner mig nervös och så har vi inte pratat på evigheter. Känns obehagligt. Men jag ska riktigt tänka på henne, på måndag så hon får massor med kraft som i Space Jam ska ge henne miina styrkor och när hon övervunnit allt ont får jag tillbaks dem! :D Så jag vill tillägna en speciell hälsning till dig mumma och självklart klippan moffa! Jag tänker på er och saknar er! Tror ni tänkt på detta också, det är ju första sommaren på evigheter som jag inte bor i lilla huset. Känns konstigt att inte vara där. Jag är endå där i mina tankar och jag är så avundsjuk på er! Ingen Brazil Jack iår!!! Vad ska Leo tro? här är man en trogen Slite tittare och så kommer cirkusen till stan och jag är inte där? Jag måset få veta vad jag missat!

Gail är så trevlig bara för att jag är så besatt och har saknat att gå på cirkus så mycket ska hon försöka fixa biljetter till circus de soleil. :D
Det skulle var en underbar upplevelse! WooF!

Okej till det som ligger närmast i planerna nu: JENNY!
Ojojoj vad jag funderar och fnissar, skrattar, skuttar, ler så det gör ont och är bara rent larvigt överlycklig inför detta besök! BFFNGF kommer och jag ska visa allt! allt och lite till!
Jag vill bara skriva en sak jag tycker beskriver allt och detta blir det sista jag skriver i detta inlägg (detta är stort):

UTROPSTECKEN!!!


Kommentarer
Postat av: Mumma & Moffa

Hej Hele`n

Snälla gulliga rara tös, tack för all fin omtanke.

Jag kommer att klara det bra och läkaren är enormt skicklig.

Du får info. av Moffa o Mamma.

Kramar Mumma o Moffa

2009-07-24 @ 14:04:25
Postat av: JENNY

Är han 89:a? :O Jag trodde att Daniel (Harry Potter) var 90:a. Men nej, tydligen inte? :O Så bra gjort av dig att introducera pojkarna i dessa underbara filmer och denna vackra värld. :D Trollkarlsvärlden. Hohoho.



Haha nu byggde du upp det igen som att Brendan är för sjuk för att jag ska kunna komma. Elaka människa! :D Hahaha. MEeen, återigen blev jag glad, lättad, lugn och gav ifrån mig en såndär liten fniss som bara kan komma i sådana situationer. :D



Oj, är operationen nu på måndag? Då får vi tänka på henne tillsammans. Dubbla krafter!



Men vad fint att gå på cirkus i England. :D Vet inte varför egentligen, men det låter vackert nästan.



OCH, OCH, OCH jaaaag kooooommer tiiiiill England i ÖVERMORGON! :O WOHOHOHO. Som jag sett fram emot detta. :D

Nu måste jag läsa nästa inlägg. :O

2009-07-24 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0