MAt och ledighet


Idag är min llediga dag, efter klockan 9 är jag ledig som komposten på DH som lever någonstans brun och glad, så känner jag mig idag ojj rim (nu tänker alla som läser nej Helén du kan inte rimma som vanligt) men det är mitt rim det är bra.

Jag har börja ggå mycket i det fantastiska England så det känns kul att jag motionerar och inte ligger på mitt rum och äter friterad mat, vilket den här familjen inte gör. Det tycker det är viktigt med en hälsosamkost också vilket är bra i sig. Den är lite varierande faktiskt. Saknar pappas mat och så är jag så sugen på att få naffsa i mig en Billys men det är okej.

Ska laga mat och bjuda dem på en riktig svensk upplevelse, vad blir det?? Jo tacos haha shhh det är svenskt.

Jaha vad har jag gjort på min lediga dag. Det hel började med att det knackade på dörren klockkan 07.10, det var inte den jag trodde den här gången utan det var Brendan idag. Han ville verkligen inte gå till Nursery. Väkte Gerorge gjorde frukost till båda samtidigt som en omväxling, såg till att de klädde på sig rätt kläder och att de tvättade händerna, ansiktet och borstade tänderna. Gick inte så jätte bra mycket grått och slåss idag, men jag vann tillslut :D

Sedan gick vi den fina promenaden till skolan. Sedan var jag ledig, tog en långpromenad och lärde mig lite nya vägar. Ringde mamma, det var trevligt. Sedan gick jag hem och gjorde det jag ska göra varje onsdag, städa nedervåningen. Gick bra och sedan tvättade jag mina kläder. Jag lämnade in lappen till läkaren för att få Geroges mediciner. Han är rätt sjuk, haft sjukdomarna sen han föddes. Åt god frukost och såg lite på TV. Tog ut hopprepet och tränade i en timme aldrig svettats så hårt som idag det rann floder in i ögonen, gillade inte den upplevelsen, men det kändes bra och det kändes som att det hände saker med vad vi kallar magmusklerna. Tog en riktigt lång och skön dusch. Gick ut en sväng till. Tog sedan fram datorn under parasollet på bakgården och bestämde mig för att svara på Karins megalånga mail omo USA.

Nu kom även "familjen" hem.

Nu ska vi leka, på återseende alla trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: Miss Spaghetti, as always!

Den där bilden är av hög klass. Jag är mästerfotografen. Ville bara säga det. ^^ Men vadå? Är han sjuk? :O Vad för sjuk?

Bra gjobbat med motionen! :D Känns bäldigt ovant att höra dig berätta om sånt, MEN jag hoppas att det kommer bli en vana? xD Är så kul att höra om vad du gör och sånt. :D Jag är din trogne läsare, så hoppas du tänker fortsätta med bloggen läänge! :P Nu måste jag sova för jag ska till tandläkaren imorgon serru! Du sover kanske? Godnatt!

2009-07-02 @ 01:18:37
Postat av: Miss Spaghetti!

Den där bilden är av hög klass. Jag är mästerfotografen. Ville bara säga det. ^^ Men vadå? Är han sjuk? :O Vad för sjuk?

Bra gjobbat med motionen! :D Känns bäldigt ovant att höra dig berätta om sånt, MEN jag hoppas att det kommer bli en vana? xD Är så kul att höra om vad du gör och sånt. :D Jag är din trogne läsare, så hoppas du tänker fortsätta med bloggen läänge! :P Nu måste jag sova för jag ska till tandläkaren imorgon serru! Du sover kanske? Godnatt!

2009-07-02 @ 01:20:13
Postat av: Jenny igen!

Nej nu blev det två. :(

2009-07-02 @ 01:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0