Orange boy (mjau)


-Wanna have an apple? sa han så och jag typ var dödligt allergisk så skulle jag ta det kyssa honom och innan jag tog en tugga skulle jag säga: -Dile 911! Så het är han...

Blev så orolig när jag fick veta att han fått svininfluensan, men idag på nyheterna i England så sa de att han börjat jobba igen då han blivit frisk :D Ser fram emot 15 juli bio, kanske inte ens ska fråga funderar på om jag ska gå helt själv skulle vara lite kul.

Känns som att jag har så mycket mer att säga om Rupert Grint, jag vet vart han bor. ynka trettio minuter här ifrån fast jag tror jag har missuppfattat det lite det är nog någon timme men det känns bättre att hålla sig kvar vid 30 minuter. Okej men tänker på dig Orange boy (mjau)

Kommentarer
Postat av: Flugan, the stalker!

Mjau, HAHAHAH. Mjau. Nej Helén. Du skrämmer mig. Han är ju inte ens lite, inte en en aning, attraktiv NÅGONSTANS! Hatar du mig nu? :O Men jag var ju tvungen att berätta sanningen. Han är inte ens fin. Inte ens söt. Förlåt. MEN, du kan ju åka och hälsa på honom någon dag? :) Bara pringa på dörren och "Hello, I'm your future girlfriend. Wanna hang out?" Mahaha. Haha, äta äpple fast du är allergisk och kyssa honom. hahaha. Ibland alltså. Ibland. :D

(Jag är liiite besviken på Linda, Astrid, Karin för att de inte kommenterar ordentligt. Jesper kan däremot. :D)

2009-07-06 @ 03:28:57
Postat av: Padme prins

Hej! Du verkar ha det bra in england :D

ät äpple ät honom go get him bara en timme ju! du kan ha en expedition och leta efter honom och sen hittar du hans hus och han öppnar dörren och du bara: hi i love you o han ba and i love you o sen fin musik och så flyger ni på en kvast mot himlen :P

2009-07-08 @ 18:22:51
Postat av: plastrid

Svininfluensan! :O

Stackars Rupert (haha kan du inte kalla honom Ruppe sen när ni blir ihop, eller Rup).



30 minuter låter bra.

2009-07-09 @ 15:35:59
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0