Då landade man i kvicksands geggan... man skaffade sig en blogg!

Vad som hände var att man gick i trean på gymnasiet och skulle välja hur sitt liv skulle se ut... Jag vet ju redan svaret men att börja med det på en gång?! Neeea, jag vill inte göra det jag ska göra när jag är vuxen, ska ut och se världen och tjäna lite pengar och tydligen mogna som en grön tomat blir röd. Det perfekta valet är att vara au-pair, leka med barn gratis husrum och mat + att du tjänar pengar i ett annat land.

Jahop så nu har man varit här i England i en hel vecka, hur känns det? Jo, för att kortfatta det hela har jag fått en grymt bra familj, Gail (mor), Brendan (minstingen) och Geroge (störste). Jag har väldigt kul här, lite jobbigt också men det är som alla sa innan jag åkte: -de är barn räkna med många nergångar...

Idag var en helt vanlig arbetsdag, det knackar på dörren 07.20 någon gråter, det är Geroge: were is mommy? Man går upp gör frukost väcker den andre pojken gör mer frukost, följer till skolan tar med sig den lilla hem, underhåller honom i solen och poolen. Efter lång jobbig dag med att försöka hålla honom utomhus kommer Gail hem och man leker med båda pojkarna och sen äter vi.

Det jobbigaste är att komma på saker att göra i solen för utomhus aktiviteterna är något de tröttnar fort på, medans det andra stora problemet är den äldre pojken som är lite väl bortskämd så nu tror han att han kan få vad han vill och så vägrar han att lyssna. Men vi börjar komma någonvart.

Kommentarer
Postat av: JENNY THE FLY

Åhh, du ska mogna som vår vän komposten gjorde. Minns du honom Helén? Från Vit till grön till röd till brun på bara 4 dagar. Du får lite mer tid på dig bara. :D Det kommer gå så bra och snart kommer jag och ruskar om i huset. :D Typ. Nu ska jag läsa nästa inlägg. Hihi. Du har blogg. Så jäkla konstigt det känns. Fast fint! ^^ Ha det så bra, myggan!

2009-06-30 @ 17:41:00
Postat av: You know who!

Haha man ser ju inte namnet på den som skriver inlägget eftersom det är vit text på vit bakgrund. :D Säg till Astrid att fixa det. ;P

2009-06-30 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0