DOG OF MY LIFE!

Orkar inte gå igenom vad jag gjort den senaste tiden men kort....
plugg: blom vas från skratch asjobbigt! men kul detalj arbete! hitat en kille i min ålder som pluggar samma som mig ... ligger ett häfte efter mig och är .... vacker! hha honom ska vi sätta oss bredvid nästa gång hahha

jobb: irriterande, klagande och olydiga Gerorge OCH tjurskalliga och tjutande Brendan :S men så idag gjorde jag ju ett fruktkalas då vi hade fuktmasker och åt våra frukter och vi hade matchande sugrör... men! när jag fixade min banan hatt så skulle jag göra ett fint litet hål med saxen. SEG kartong = SWITCH! hack i fingret. Försar blod åt håll och kanter och jag fattar inte vad som händer först . Men Brendan fick springa in och hämmta massa papper för jag kunde inte gå in med rinnande blod på trägolv! ( vi hade party utomhus i det fina somriga vädret) men jag har nu fått topp på blodet men det är djupt och svider men det går...

Data: nu har jag inte bara trasig mick utan jag har ett glapp i sladden till datan
IRRITATION!

Musik: besatt av Crawling in the dark med Hoobastank! Going down in flames med 3 doors down! hehe

men allt detta kvittar då jag (HELÈN) har efter 2 timmars letande på hund sighter äntligen hittat vad rasen på hunden jag viste från stunden jag såg den att jag ville ha den! har bara sett den 3 ggr i mitt liv men tack vare Linda så skulle jag hitta namnet och nu vet jag att en av mina framtida hundar är av rasen: Mastino Napoletano! bara namnet är fint!


Se på dem! är de inte SÖTA!? muffsiga och man vill bara krama dem och låta dem sova vid dina fötter i sängen, eller sova i hela sängen med dig under haha! MEn iallafall en sånn ska jag ha, och en chow chow och en bulldog... sen är jag öppen för förslag som jag kommer nog skaffa en varghund såndär med isande blå ögon som kan döda med blicken! haha

haha men det är väl ett tag kvar men Mastino ska bli min första som blir min bästa vän för evigt!!

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha dregelhund. Det lär bli halt på golvet av slem.

Mmm varghund med isiga ögon som kan döda! Love.

Haha förresten, kom på kul grej nu (absolut inget illa ment). Man säger ofta att sådan matte/husse sådan hund.

Som vi vet sedan tre års bekantskap så händer det rätt så ofta att du dreglar (vilket är en fin egenskap) precis som hunden ovan.

En sådan hund som jag helst vill ha är en sådan du beskrev sist, med isiga ögon. Vad tycker du att mina ögon är? Isiga!

Haha vi är som våra favorithundraser.



Väntar fortfarande på ett rituppdrag!

2009-10-17 @ 03:44:29
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: dreamtohack

Hahaha så JÄVLA lycklig jag blev! haha så jävla sant asgrass! haha tänkte inte ens på det haha men du är den isiga hunden som är lite mer fartig och älskar springa runt i naturen haha och jag är den slöa dreggel hunden som älskar myspys haha



okej ska ge dig uppdrag (glömde) måste kola vilken nivå vi är på haha :D

2009-10-17 @ 18:36:10
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah en Neopolitan mastiff heter den nog på svenska om jag får lägga mig i och den isblåögda hunden heter siberian husky :)



vad är jag för hundras då? en chow chow?

2009-10-17 @ 20:32:04
Postat av: dreamtohack

Hallå Linda du e ju bulldog! HAHAHAHAHAHAHA

2009-10-17 @ 23:35:57
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: D14:52

hahaha men oj vilken vacker hund. helt sladdrig och mysig. :D men jag vill ha en schäfer! Schäfer, schäfer schäfer. kärlek lite granna där du! hohoho. jag ska snart läsa ditt snuskuigt långa inlägga där uppe. :D herregud, när du sa att ingen skulle orka läsa tänkte jag att du var larvig, men OJ vad långt. kul ju. :D jag ska läsa heeeeela det kan du skriva upp. :D:D

2009-10-19 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0