Shabuya, sha-sha shabuya. ROLECALL!

Så denhär veckan har man varit the chef in the kitchen two whole times! olalala!
first day we had a special dinner on the meny:
Potatoe and Salmon grill with some peas and cheese....
the next day I offerd my best bacon and leek pasta sause.

haha gick ju bra liksom ahahah men det var stressigt herrejösses! haha

Så jag lästa 5!!! hela kapitel i HP igår! (klapp på huvudet) jag är så stolt öve rmig själv och det var så spännande! I cried my eyes out!!!
( MEN ! säg inget )

La in pengar (alla) på kortet idag haha så det betyder att Helén var på banken and minded some business like a real grown up! haha
och sen köpte jag mig en mössa för 15kr ahha med fleece i MUMS!

OJ! jag glömde det bästa ! Idag serni så fick jag ÄNTLIGEN göra film! mahaha så jag gjorde en flygande tekanna idag hohoho

OCH är inte detta coolt? jag skulle gå imorrn för att jag skulle ju missa nästa veckas lektion...MEN! vi har halvtermin från och med idag och det firar man med att vara ledig nästa vecka! haha så grymt mahahaha! så den ni och Gail är hemma imorrn så jag är LEDIG! sovmorgon haha

nu ska jag ta mat och se nästa serie....hmmm antingen greek eller one three hill... HMMM!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

ONE TREE HILL!

hahaha vad fint, ska du vara med i Hells Kitchen nu då?

Vart är du i boken? Vad har hänt? Jag säger inget men du kan ju berätta för mig :)

2009-10-22 @ 10:08:44
Postat av: D14:52

ja säg var du är nånstans. :D vill också vet. i harry potter alltså. :D haha. men oj.. du är så vuxen nu för tiden. snyft. :D åhåhåh när du kommer hit. vill du att vi ska laga mat eller äta ute? :P det är ju lite viktigt att veta om jag ska kunna planera allt i detalj. ;D

2009-10-26 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0