Minnesförlusten ...

Jahopp den lilla hello på dig smärta i halsen visade sig vara en jäkligt stor BOMB!!!

Så nu är jag apsjuk och tycker synd om mig själv!!
har inte varit såhär sjuk på evigheter....

men det hindrar inte det roliga!!!
Ni ser (läser om) nu den lyckliga ägaren till plats D14:50 på vinterns DH!!!
Jag vet inte alls i närheten av traditionen...
...men Dh har ju bytt och styrt om allt, så i år är det bara om förändring!!

De har bytt sida för scenen, A sal istället för C....
De har en MAGIKER!!!! ojoj...

Så jag och jenny har flyttat till mitten, fel sida, bytt platser med varandra...
så den ni! Och jag är så lycklig över detta känns så spännande och bra!

Introducerade Brendan för Tarzan!! (jag vet inte sett nån disney typ)... :S

Ritat till Dh tävlingen och så fick jag en sån fin uppgift av Astrid fast tråkig då det är människor haha men jag och Brendan gjorde vår egna variation idag ahaha

men jag ska inte ta den som den riktiga för jag fick en sådan fin idé om hur bilden ska vara haha amen kände för att visa den endå ahah den blev lite vacker....

så varsegod Astrid ett smakprov på vad som väntar ;)


Jag glömde allt kul jag skule berätta, MEN jag kan ju berätta att jag sniffat idag! haha nu när man är sjuk får man sniffa på nått som klarnar upp huvudet och näsan haha det var SÅ kul... kanske sniffade för nära.
tror nu att jag sniffade för mycket mitt minne är utplånat :S men jag har ätit goda oreos för en halvtimme sen :P

GOOD NIGHT,
SLEEP TIGHT,
DREAM OF BEDBUGS TONIGHT!

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha fint!

Men människorna måste ju inte se så äkta ut, hörru. Din egen version av människor kan du ju göra. Inte värsta krokilektionen.

Mmm oreos, bra mot förkylning!

2009-09-23 @ 10:13:52
URL: http://obst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0