I´m coming home!!!

Ojojojo! har nu gjort min första bokning av flyg....finns bara ett ord för detta:
VUXET!

Det var lite läskigt och krångligt. Men nu kan jag göra det hur mycket jag vill ahaha

Lite tråkigt idag...då hela dagen varit en förberedelse inför första dagen i skolan.
Men riktigt så blev det ju inte...
Gail hade kurs och kom hem 5 min innan min buss gick och den går från Redditch och Karin och Jenny vet ju iallafall att det hinner man inte dit på! haha
Så imorgon ska jag då jag är ledig, in och fixa saker som foto etc...

Har skrivit ett färdigt brev idag om skjuts då Brendan och jag hade målar stund.


We have ears,
so say: CHEERS!

Kommentarer
Postat av: astrid

Bahahahaha vilken fiiiiiin lapp. Älskar dinosaurien. Du får säkert skjuts.

2009-09-16 @ 09:05:08
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: lindaaaaaa

så jävla fin dinosaurie haahhaha jag älskar den!

2009-09-17 @ 06:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0