myser...

Nu har jag bokat ALLT inför hemresan!! WOHOOO!!! punden har ju gått ner i värde så det blev billigare än räknat också!!
YEEEEEEEEEYY!!

Jag har även laggt in mitt (simpla) bidrag till DH's wallpaper contest.
Men den är hursomhelst en fin bild till mig och Jenny. Ville ju visa Jenny först innan jag skickade in men hon är spårlöst försvunnen ?? :O

Var på Tesco och köpte dinosaurie tårta, så tea-party is on on tuesday! haha köpte två pistoler som skjuter skumpilar... så present till mig med :P haha

Det är kallt så jag är riktigt luklig med min värmefilt...det är så fint, känns som att en varm dator legat på sängen i evigheter och sen lägger du dig där!!
MYSIGT.... mmmhmmmm


Kommentarer
Postat av: D14:52

vadå simpelt!? bilden frambringar känslor! :D åhåhå det blev en dyr värmefilt till slut. ;P haha du är borta idag. faktiskt. jag ska klä ut mig till punkare imorgon. får se hur det går. haha. svårt ju! helén, det är snart november!!! :D:D:D:D vanligtvis skulle jag ju hata den tanken eftersom november är min hatmånad. men VEM kan hata de fyra dagarna där i slutet på den månaden? INGEN! mahaha :D hoppas inte jag har tenta då bara (det ser inte helt bra ut på den punkten). det skulle innebära lite kompilikationer. framförallt skulle det vara trist. haha. :P jag ska sova nu så jag är en pigg punkare imorgon, men eftersom jag sovit tre timmar mitt på dagen idag av ren utmattning, så vet jag inte hur det kommer gå. godnatt D14:50 :D

2009-09-29 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0